ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

Sneak peek

Možda sam već malo dosadna s rumenilima no nisam mogla izostaviti i ove dvije nove dobrodošlice mojoj kolekciji. Kupila sam ih nedavno preko jednog blog sale-a, za 28$.
Radi se o Mac rumenilima u nijansama Immortal Flower i Melba.
Imala sam najbolju namjeru danas ih slikati i recenzirati ali boje su poprilično nefotogenične i nikako nisam mogla uloviti prave nijanse pa danas slijede samo tri slike dok ne uspijem napraviti kvalitetniji swatch.
U svakom slučaju, iz prve ruke mogu reći da je Melba jako pigmentirana, mat i zaista treba paziti pri nanošenju. Immortal Flower je već druga priča. Svjetliji, manje pigmeniran, što mi zapravo i odgovara jer u zadnje vrijeme volim rumenila po kojima mogu i po nekoliko puta zavrtiti kistom, a da ne dobijem preintenzivnu boju na obrazima. Više detalja u sljedećem postu. Njoy!




Broj komentara: 11:

  1. Meni nisi dosadna sa rumenilima, naprotiv :-)
    Immortal Flower imam, totalno sam zaboravila na njega, a baš lijepo rumenilo, hvala što si me podsjetila ;-) Melba se isto čini krasno rumenilo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni meni nisi dosadna sa rumenilima, obozavam ih..
    Nijanse su predivne, vise mi se svidja Immortal Flower, nazalost nijedan nemam :(
    ali imacu ih jednom :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Melba mi je najdraže rumenilo koje posjedujem! *_* Zbog njega sam se zaljubila u MAC rumenila i jedva čekam da dođem u priliku da kupim još koje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rumenila, i postova o njima, nikada previše :)

    Nemam niti jedno od ovih, međutim, napokon sam se dokopala svog dugo željenog Daintyja i ne znam jesam li ga ijednom imala uopće.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao koliko komentara :)

    Ja svoj Dainty nazalost nikad nisam dobila, nije mi stigao.
    Pošta ili ne, ne zelim suditi -.-

    Immortal flower sam bas danas imala na licu, jako mi se sviđa <3
    Melba ce pak biti izazov za sutra :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Immortal flower ima prekrasno ime, a i rumenilo čini se nije daleko od toga. Swatchevi lalal :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biti će uskoro, čim prije, obećajem :)

      I onda...pssss... još 2 Mac rumenila :D

      Izbriši
  7. Hi! Quicκ queѕtion that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone 4. I'm tryіng to find
    a temρlatе оr plugіn that might be аble
    to reѕolvе thіs pгoblem. If
    yοu have аny гecommendatіons,
    pleаse share. With thаnks!
    Feel free to surf my webpage ; buy instagram followers real

    OdgovoriIzbriši
  8. Haže žena koja piše blog o kozmetici : NE VOLIM RUMENILA :D ne znam što, svako ima " ono " nešto što voli al' ja rumenila baš izbjegavam .. imam tamnije, prikladno mom tonu i podtonu, highlith kuglice i još jedan iluminator da bi mogla konturirati i to je to . Al' su zato maskare sasvim druga priča :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Gοod аrticlе. I'm facing some of these issues as well..

    Also visit my site - rdw
    Also see my website > ylh

    OdgovoriIzbriši