subota, 8. prosinca 2012.

Chanel Joues Contraste 69 Fleur de Lotus

Još jedan novi Chanel u mojoj kutijici za rumenila.
U zadnje vrijeme sam totalno u breskvastim i narančastim tonovima i mislim da mi takva najbolje stoje uz plavu kosu, zelene oči i žuti podton.
Ova nijansa je nešto između kakve roze i breskve, ja bih rekla koraljna. Izgleda mi kao 'nabrijana' verzija Espiegle rumenila.
Fleur de Lotus bio je LE u Aziji, a kasnije i u Americi i mislim da nikad nije ni bilo dostupno na našem tržištu.
Kao i svim ostalim Chanelovim JC rumenilima, sve pohvale idu i ovom. Super se blenda, sjajne čestice su tako fino mljevene i neprimjetne i ova su rumenila jedina koja mi vizualno zaglade lice. Sve nepravilnosti se manje vide i idealna su za dnevni look kada sam izložena dnevnom svjetlu pod kojim se teško mogu sakriti kakve nepravilnosti, flekice ili ožiljci.
Sve su slike bez blica, slikane na dnevnom svjetlu. Neke je ulovila sunčeva svjetlost, neke su u hladu.
Evo i usporedbe s Espiegle rumenilom. Fleur de lotus je desno, Espiegle lijevo.

Da, i ja se veselim prvom snijegu. Evo jedne slike s mog balkona.

Broj komentara: 14:

  1. Odlična je nijansa! Šteta što nije dostupno kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj da ga barem mogu pomirisati :D Moje najdraže rumenilo je Bourjois 48 (Cendre de rose brune) i miriše božanstveno! Kakav ima miris Chanelovo? Joj sad ispadam neka miris freakuša :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaoooo, po ruzama mirisi i to jako jako :)

      Izbriši
    2. Jao jao! Sad ću u Muller šnjofati štandiće, pa će me one tete gledat kao čudakinju :p

      Izbriši
  3. Sad sam shvatila da si to fotogrfirala vani! Ja ne mogu van iz kuće - snijeg pada ..... Sviđa mi se i to rumenilo. Anaviglam je kupila jedno, ti drugo, pa samo falim i ja s jednim novim! :-) Nisi napisala kako si ga dograbila, otkuda ti? Nemoj mi samo reći da imaš makeup veze u Aziji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam veze u Aziji. Ali imam paypal account :D

      Izbriši
  4. Izgleda super za nositi u proljeće, po meni :D I da, ja da imam Chanel rumenilo, ne bi došlo ni blizu snijegu, to se čuva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nece mu snijeg nista. Ja se vise bojim sunca i topline kad je kozmetika u pitanju ;)

      Izbriši
  5. Ηi there, ӏ found yоur blοg by means of Google whilst
    looking for а cοmparаble topіc,
    your sіtе came up, іt аppears to be like good.
    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just became alert to your weblog through Google, and located that it's rеally infoгmative.

    I am goіng to watсh out fог bгussels.
    Ι'll appreciate in case you continue this in future. A lot of other people can be benefited out of your writing. Cheers!

    Here is my web-site; Samsung Galaxy Note 2
    my website :: samsung galaxy note 2

    OdgovoriIzbriši
  6. Εxcellent post. Ι was сhесking сontinuously this blog
    and І am іmpresѕed! Eхtгеmely helρful info ѕpесifiсally the lаst pаrt :) I care for ѕuch infо
    a lot. Ι was ѕeeking this certаin
    infoгmаtіon for a veгy long time. Thank you and goοd
    luck.

    Нeгe is my ωeblοg ... Galaxy s3
    My web site galaxy s3

    OdgovoriIzbriši
  7. гeady to aѕѕеmble? The myth narгаteѕ
    thе migration or exclusion of Pelе from her dіstant mothеr country suссinсt οf all Sevеner of their
    Sanctifieԁ principlеѕ.

    Feel free to visit my blog post: erotic massage London
    my web site: tantric massage London

    OdgovoriIzbriši
  8. Ihh, ovo divno izgleda! Lepo si prezentovala :)))

    OdgovoriIzbriši