srijeda, 7. studenoga 2012.

Ultra Rose 74 - part 2

Ponekad je dobro imati trinaestogodišnju sestru s dobrim tenom :D





Broj komentara: 6:

  1. Joj, Ana, kao da ga ti nemaš :P :D
    davaj svoju sliku :D ali izgleda odlično, ja mu još odolijevam..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na mom tenu se te sitne sjajne čestice ne reflektiraju tako lijepo, bar ne na slikama, kmeee :/
      Ako imas koje slično rozo, na licu rozo jer je u kutiji druga priča btw., onda ti ne treba, kupi radije neko unikatnije :)
      Ja volim njihova rumenila jer mi naprave lice glađim nego što je, baš teško dobijem taj efekt refleksije, da se pod nekim kutem rumenilo vidi super, pod nekim nešto manje, ono, baš kako treba.
      Skupa su, nazalost, ali slaba sam na rumenila, as we all know :D

      p.s. sad testiram macova the perfect cheek i stark naked :)

      Izbriši
  2. Da li ćemo kupiti proljetno rumenilo? Narančasto je kao prava naranča!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj link na slike :D

      Ja sam si kupila Chanelovo Fleur de lotus rumenilo, narucila s neta, jedva cekam da mi stigne. Isto narancasto/breskvasto :)

      Izbriši