utorak, 27. studenoga 2012.

Moj novi najdraži ruž

Svi vjerojatno znate da obožavam Chanel pa tako i njihove ruževe koji su gotovo jedini koje posjedujem. No nedavno sam se zaustavila pred Rimmelovim štandom ponukana recenzijama na forumu i beauty blogovima te aktualnim popustom od 30% i kupila ova dva ljepotana, Lasting finish by Kate Moss ruževe u nijansama 01 i 08.
I ostala sam oduševljena! Nijansa 08 je doslovno moj nadraži i najbolji ruž ikad. Nijansa je tako nosiva, dnevna, noćna, podigne mi lice u roku odmah, prekrasna prljavo ružićasta/lila/boja mesa. A postojanost i osjećaj na usnama je milina. Zaista obožavam ovaj ruž i nosim ga gotovo svaki dan zadnjih 20-tak dana.


Odličan mi je i oblik ruža. Super se nanosi i definira usne. Pogotovo crveni u nijansi 01 koji sam kupila nedugo nakon 08. Ne nosim ga toliko često ali mislim da sam napokon pronašla crveni ruž koji odgovara mom tenu.


Na gornjoj slici možete vidjeti kako ruž izgleda nakon jednog brisanja blaznicom natopljenom Bioderma micelarnom.

Uglavnom, ovo je moj best buy ove jeseni i svakako ću kupiti još koju nijansu. Preporučam!
P.S. Stigle su i nove nijanse u mat verziji ovog ruža. Ambalaža je crvene boje no ja ih nikako ne mogu pronaći u Rijeci. Ako ih tko vidi, pliz javite :)

Broj komentara: 8:

  1. Mogla bih probati, ako naletim na njih u Bipi, zovem te isti čas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova osmica baš izgleda kao moja boja, ne znam kako ga nisam primetila. Hvala na sugestiji :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 08 je od kad su izašli moj top ruž i savršeno mi odgovara u stilu "my lips but better". Ono što je mene oduševilo je trajnost. Ti ruževi traju najduže od svih koje sam do sad imala! Imam tri nijanse, da me ubiješ sad ne znam koji su brojevi, jedan je narančasti, a drugi nude. Poslikala sam ih prije ljeta za recenziju koji nikad nisam napisala, moram sad iskopat i napisat jer to ovi ruževi zaslužuju! Jedino što za njih moraš imati fino glatke usne bez suhih dijelova.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme zar stvarno tako dobro ostaju na usnicama ? :O odličnost!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ovu nijansu 01 i apsolutno je predivna, Rimmel definitivno ima extra ruževe, (barem linije koje sam isprobala), divan mi je njihov 500-Diva red, to su oni u plavom pakovanju, hidratantni i takođe Apocalips tečni ruževi u nijansi Big bang.
    Vjerovatno ću kupiti i 08, jednog dana, ali sam preslažući svoju kolekciju šminke shvatila da imam 15-ak nudaća, tako da sam odlučila da potrošiti barem nešto od tih što imam i da tek onda kupujem, ali sam ga swatchala u prodavnici i jako je lijep.

    OdgovoriIzbriši