subota, 3. studenoga 2012.

Chanel Joues Contraste 74 Ultra Rose blush

Danas ću Vas malo udaviti sa slikama ovog krasnog rumenila. Jedno je od četiri nove nijanse dostupne na nađem tržištu. Slikano je na dnevnom svjetlu, kako u hladu, tako i pod izravnim sunčevim zrakama. Na licu ga nisam slikala jer se jos nismo u potpunosti 'sprijateljili' obzirom da je rumenilo jako pigmentirano i treba ponešto prakse da bi se izbjegao klaun look.


Rumenilo je pomalo nefotogenično jer na slikama nije toliko jako i kričavo kao uživo (no možda je to samo do mog monitora). Baš je prava bubble gum pink nijansa. No nekim čudom, i na moju žalost, na licu nije takvo, nešto je nježnije i svjetlije, ali to ga ne čini manje lijepim i privlačnim :D



Broj komentara: 9:

  1. Divno je...ja sam prije par dana krenula u kupovinu "pinky" rumenila i gledala sam i promatrala i isprobaval upravo ovu nijansu no nisam bila dovoljno hrabra, lijepa...ma divna je ali nije za mene pa je izbor pao na "staru" Chanel klasiku "pink explosion".

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno je, ali mislim da je jako hladan za mene žutu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko god volila ovakve nijanse na slikama, moram se pomiriti sa činjenicom da na meni tamnoj i žutoj ovakve nijanse izgledaju loše. No, zato sam bacila oko na Malice, koji bi mi mogao odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neeee, ovo bas i je rumenilo za zute :)
    Ja sam zuta i stoji mi. Ili bar mislim da mi stoji :D
    Stavim sliku za koji dan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna je boja, ne mogu se nagledati :) Ne vjerujem da ću ga uvrstiti u svoju kolekciju, ali krasna mi je ovako, a i na drugima..

    OdgovoriIzbriši
  6. I’ve been browsing online in excеsѕ of 7 hrs today,
    anԁ after seeіng you on http://itsybitѕуеee.
    blogspot.сοm/, I dеfinіtеlу haνen't found any worthwhile posts similar to yours. In my view, if all web site developers and blog owners produced great content material as you have, the internet will be a lot more advantageous than at any time earlier.

    Here is my web-site - oghcridys.mwcyisks.jaqpicfz.forum.mythem.es

    OdgovoriIzbriši