subota, 20. listopada 2012.

MAC Dislike

Ako ste me do sada pažljivo pratili, znate da na ovom blogu nisam crnila niti jedan proizvod. More ih je koje sam isprobala i u kojima se jednostavno nisam našla, ali zato ih nikada nisam niti recenzirala. Prostor uvijek više preferiram dati onim proizvodima s kojima sam uistinu zadovoljna. Sada radim iznimku budući da se radi o obožavanom MAC-u i o činjenici da je tako teško dostupan kod nas pa bih htjela podijeliti s vama dojmove o onim njihovim proizvodima kojih sam se jedva dočepala, a nisu me se dojmili.

MSF Porcelain Pink - Limited Edition highlighter koji izgleda božanstveno i kojeg sam strašno željela isprobati. Iako je rozi te nije perfect match za moj žuti podton, a kao rumenilo mi je bio presvijetao, osnovi razlog zašto mi se nije svidio jest što je bio prekredast. Sjajne čestice su mi se činile grube i općenito mi je bio prešljokičast tako da bi se nakon malo nošenja već 'izgubio'. Definitivno precijenjen za ono što dobivate.


Za Strobe cream sam mislila da će napraviti čudesa mome licu, da ću zračiti kao djevojka s naslovnice. Ćorak. Na ruci izgleda predivno i možete vidjeti kako se lijepo presijava, ali moje lice s ovom kremom izgleda samo kao da se ubrzano zamastilo i ne daje mi nikakav specijalni efekt i onaj lijepi luminosity. Možda se netko sa suhom kožom kune u ovaj proizvod, ali za mene je nepotreban i precijenjen.

 
Treći proizvod kojeg najvjerojatnije ne bih opet kupila su njihova kremasta rumenila. Na mom licu su jako kratkotrajna, ali, dobro, ja i kremasta rumenila se i inače baš ne volimo tako da je to jedna sasvim druga priča.

Kakva su vaša iskustva s MAC proizvodima?


Broj komentara: 5:

  1. Nisam niti jedan od ovih tvojih probala. Ponekad mi se desi da neko od njihovih sjenila ne bude dobro pigmentirano mada sam u principu zadovoljna njihovim proizvodima. Uvijek pročitam dosta recenzija prije nego se odlučim na kupovinu te je to razlog što rijetlo profulam

    OdgovoriIzbriši
  2. Do sad nisam probala nešto što mi se nije svidilo, što ne znači da ih nema. Najbolji proizvod mi je definitivno MSF Natural u nijansi Medium :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bi htjela probati one njihove hvaljene highlightere, nadam se da nisu tako loši kao ovaj tvoj.. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Strobe cream izgleda kao sve od Loreala iz linije Lumi - serum i primer koji blješte.

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam super iskustva sa Mac MSF Blonde, imam ga godinama i obožavam ga :) Njihovo rumenilo imam još i mineralno Pet me, sa kojim sam isto zadovoljna, kao i sa pigmentima, al opet nisa tako puno stvari od njih probala.

    OdgovoriIzbriši