nedjelja, 21. listopada 2012.

Garnier, Flormar & Bioderma


Tražila sam neki peeling gel za skidanje nešto jačeg make upa. Inače koristim Bioderma crvenu micelarnu koja mi je odlična, ali ponekad mi koža (ili možda subjektivni osjećaj za čistoću) traži još jedan korak čišćenja. Dvoumila sam se između ovog i Neutrogeninog iz pink grapefruit linije koja mi je i inače jako dobra. Odlučila sam se za Garnierov jer sam htjela probati nešto novo, a između ostalih sastojaka, i on sadrži grapefruit. Vjerojatno se radi samo o tragovima, ili kakvim kemijskim spojevima, ali mene je kupio.
Iako namijenjen za masnu kožu, meni je ovaj gel fantastičan. Koristila sam prije par godina onu njihovu plavu liniju, ali mi je užasno isušila kožu pa sam bila pomalo skeptična prema njihovim umivalicama. 
Ovaj peeling gel je totalno drugačiji, gotovo pa kremast, nježan i zaista imam onaj osjećaj čistoće i svježine. Zvuči kao reklama, ali stvarno sam zadovoljna. Ne koristim ga svaki dan jer bi me vjerojatno isušio, ali za 2-3 puta tjedno je dušu dao. Volim ga koristiti i prije spavanja, tj.prije nanošenja noćne kreme jer imam osjećaj da je učinkovitost kreme bolja nakon umivanja ovim gelom. 
Platila sam ga nešto manje od 40 kn. Na slici se ne vidi da ima sitne peeling čestice ali na licu se one itekako osjete.


Flormar nam se napkon otvorio u Rijeci u novom ZTC-u. Doduše, saznala sam da se prodaje i u gradu ali sad imamo baš Flormarov ovlašteni prostor pa sam morala malo škicnut i vidjet ponudu nakon silnih pohvala pročitanih na Forumu.
Zapravo, prvenstveno sam tražila alternativu Chanelovom Allure ružu u nijansi 96. Jeftiniju alternativu, naravno.
Ostala sam ugodno iznenađena ponudom ruževa, tj.ponudom nijansi, od kričavih do neutralnih, sve po pristupačnim cijenama. Odabrala sam ruž iz long wearing linije u nijansi 14. Boja je predivna, kao koraljna ali intenzivno koraljna. Ima primjese narančaste i mislim da mi super paše uz žuti podton. 


Nisam primjetila isušivanje usnica, iako s tim imam zaista veliki problem i gotovo da izbjegavam nositi ruževe.  Nisam zadovoljna postojanošću. Imam osjećaj da mi nakon prvog, pa čak i drugog lagano utapkanog sloja ruž ostaje samo na površini usana i čeka prvi zalogaj/poljubac/gutljaj/nešto treće kako bi se skinuo s usana. I tako to i bi. Vrlo brzo se izgubi i ostane mi boja sam po rubovima usana što nije baš liijepo za vidjet. Probala sam i tehnikom nanošenja s kistićem ali to mi je tlaka raditi svaki put. A još mi je veća tlaka svako malo provjeravat ako mi je ruž postojan.
Na kraju, koristim ga samo lagano utapkavajući na usne kako bi dobile bar mali dio ove krasne boje. Šteta, jer kao što sam već rekla, izbor nijansi je divan i definitvno bi si uzela još koju no zbog postojanosti koja je nužno potrebna kod jačih i intenzivnijih nijansi, mislim da ću se ipak držati Chanela i Allure ruževa koji me nisu razočarali.


I Bioderma za kraj. Opet, nisam nešto pretjerano oduševljena. Krema je jako lagana, gotovo pa gelasto vodenaste konzistencije. Ne osjećam nikakvu pretjeranu hidrataciju, a ni njegu.
Idealna za mlađe cure i pritom ne mislim na sebe od gotovo 24 jer očito da meni nije dovoljno hranjiva. Inače volim Biodermu i Sensibio liniju ali mislim da sam za ovih 60-tak kn mogla kupit kakvu Baleinu okoločnu kremu koja bi mi zasigurno bila bolja.

4 komentara:

  1. Peeling mi se čini stvarno dobar. Do sada se nisam dolučila jer sam dobila dojam da "skidaju" Neutrogenu, ali kad si rekla da je za masnu, to jednostavnom moram probati :D

    Nijansa ruža mi je fantastična, a nikako da probam već nešto njihovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najviše me čudi što još uvijek imam trag ruža na ruci od jučerašnjeg swatcha ali na usnama, nikako da se drži. Kmeee :/

      Izbriši
  2. Ruž mi izgleda jako primamljivo moram priznati.

    OdgovoriIzbriši