nedjelja, 30. rujna 2012.

September Faves


Živa sam. Ne znam jeste li primjetile koliko me dugo nije bilo, i jesam li vam falila, ali vi meni jeste. Stvar je da jednostavno ne stižem blogati. U jednoj sam totalno drugačijoj životnoj fazi i posao koji trenutno radim mi ne ostavlja previše vremena za ono što najviše volim i čemu se najviše veselim. Nažalost. Uredno pratim ostale blogerice, i ne želim se povući iz blogosfere stoga se nemojte ljutiti zbog mojih dugih izbivanja. Krenimo dakle s onim što Itsy Bitsy voli u zadnje vrijeme.


Sama sebi se čudim što sam počela lakirati noktiće. Nikada prije nisam, niti me to veselilo, ali sam se navukla i samo se nadam da mi ih lak neće previše oštetiti s vremenom. Najviše sam si sretna zbog Essie Eternal Optimist kojeg sam ulovila na sniženju u Bipi. Povrh njega stavim Essence šljokičasti i trenutno sam zaljubljena u tu kombinciju. Na preporuku Bubsi's nails sam u Mulleru kupila ovaj odstranjivač koji mi je super zbog mirisa i čini mi se nježniji prema noktima od dm-ovog kojeg sam prije probala. Ova mini size kremica s nevenom koju sam usput kupila mi je ispala odlična za njegu ruku. Baš nahrani kožu, a ne ostavlja masni trag što je super. Definitivno moram kupiti full size.


Budući da sam kod Ane vidjela da hvali ovu Neutrogeninu kremu, vrijedilo ju je isprobati. Sada je i moj favorit. Mijenjala bi joj jedino možda miris koji jako smeta mom dragom, nekako je precitrusno umjetan. Ali što se tiče ostalog, jako mi se sviđa po upijanju, hidrataciji kože i što mi ne radi nikave probleme na licu. Ako mi bude dovoljno hranjiva i po zimi, više se ne vraćam skupljim apotekarskim kremama.


Inače sam osoba koja jako teško nađe dobar deodorant, a isprobala sam stvarno more njih. Pored Dove kremastog, ovo je jedini dezić koji mi odgovara i drži cijeli dan. Htjela bih napomenuti da bih voljela koristiti dedorante koji ne sadrže aluminijeve soli, ali do sada nisam još pronašla niti jednog koji bi mi odgovarao. Molim preporuke ako netko zna za takvog.


Od make up- koristim stvarno svašta, i svaki dan nešto drugačije, nemam niti tekući niti rumenilo, a bome ni sjajilo za koje bih mogla reći da sam često koristila jer ih stalno mijenjam. Jedino sam se uhvatila u oduševljenju MAC Shroom sjenilom u kombinaciji s Blackberry i Haux. 
I za kraj, otkriće - nakon dugo, dugo korištenja gušćih i težih concealera, nakon što sam isprobala Fit me, oduševila sam se njegovom prozračnošću, nijansa 20 mi je savršena, a prekriva mi jednako dobro kao i gušći korektori. Ako nemate preizražene podočnjake, ovo definitivno preporučam za područje oko očiju.


Evo ga, drage moje, to bi bili moji najdraži proizvodi protklog mjeseca. Javite obavezno svoja nova otkrića. 

xoxo

2 komentara:

  1. trenutno koristim ovaj dezić: http://www.beautyvip.it/img/p/2303-5201-thickbox.jpg nema alkohol niti aluminijeve gamadi. nažalost, nije CF no stvarno djeluje. ne zasmrdim se s njim kao sa prirodnim/mineralnim dezićima koji se pokreću na vodu. probaj ;) (dođe 19 kn u dm-u)

    OdgovoriIzbriši