subota, 15. rujna 2012.

A little bit of...Chanel!



Pretpostavljam da se u nekoliko navrata moglo zaključiti da sam velika ljubiteljica Chanela. Probala sam, kupila, proslijedila i potrošila zaista pozamašan broj Chanelovih proizvoda i ponekad me sram koliko sam novaca potrošila na njihovu kozmetiku. No ta me faza prošla i sada imam nekoliko osnovnih 'sitnica' o kojima ću danas napisati par riječi.

Rumenila su, uz pudere, jedna od mojih najvećih make up ljubavi. Sjećam se svog prvog Chanelovog rumenila, Irreelle blush u nijansi pink cloud :)
Od tada sam uglavnom kupovala Joues Contraste rumenila jer su češće bila prisutna u novim kolekcijama. Imala sam ih zaista mnogo, Narcisse, Rose dust, Pink Explosion i zasigurno još pokoje no u trenutnoj kolekciji su se zadržala samo Espiegle i Orchid rose. Oba su dosta mekša nego prva navedena i lakše se nanose. No moje najdraže je definitvno rumenilo iz ovogodišnje proljetne kolekcije, Blush Horizon de Chanel. S ovim rumenilom se može dobiti nekoliko različitih nijansi, od pomiješanih svih boja zajedno, do gotovo neonski roze i lagano breskvaste. Uglavnom koristim prve 3 nijanse roze koje možete vidjeti na swatchu u nastavku posta. Nažalost, ovo je rumenilo bilo LE i gotovo je odmah rasprodano no sumnjam da ću ga uskoro tj.ikad potrošiti obzirom da ima 15g naspram JC rumenila koja imaju 4g.


Orchid Rose

Espiegle

Kažiprst: Orchid Rose
Srednji prst: Espiegle
Prstenjak: Blush Horizon de Chanel


Ruževi koje imam su Rouge Allure Velvet u nijansama 34 La Raffinee i 37 L'Exuberante te Rouge Coco Shine u nijansama 54 Boy i 56 Chance. Tim redoslijedom ih možete vidjeti i gore na slici.
Velvet ruževe nosim uz minimalan make up, a posebno volim nijansu 37, koja nažalost na slici nije ispala toliko 'jaka' kao što izgleda uživo na usnama. Nijansa 34 mi je nekako više zimska boja.
Coco Shine linija nije baš nešto nahvaljena među kozmetičkim pukom no meni su ok. Istina, daju laganu boju i sjaj, a postojanost je 3/10. Da, postoje i jeftinije alternative poput L'orealovog rouge Caresse. Ipak, meni su ove dvije nijanse koje imam zaista posebne i nisam ni kod kojeg drugog branda našla takve boje. 


Poudre Universelle Libre je puder u prahu kojeg imam sigurno već 3 godine. Ima 30g i koristim ga 2-3 puta tjedno. Imam nijansu 20 Clair - Translucent 1 koja mi je malo presvjetla ali pošto je puder gotovo transparentan, ne smeta mi nešto previše. Čitala sam da je nekim curama/ženama uzrokovao mitesere i zatvarao pore no ja nemam takvih problema s ovim puderom. Sebum kontrolira poprilično dobro i ostavlja lagani, ali zaista lagani sjaj na licu pošto ima sitno mljevene sjajne čestice. Nanosim ga velikim Ecotoolsovim kistom za rumenilo. Kad, tj. ako ga ikad potrošim kupujem ga ponovno ali ipak u prvoj sljedećoj tamnijoj nijansi.
Soleil Tan de Chanel sam recenzirala prije par mjeseci i još uvijek stojim iza svega napisanog. Na slici možete vidjeti da sam ga podosta potrošila od zadnjeg slikanja. Koristila sam ga ljeti svaku večer kad bi izašla van. No unatoč učestalom korištenju, ako moram odabrati jedan nepotrošivi proizvod, e onda bi to bio ovaj kremasti bronzer.


Skupa kozmetika? Definitvno.
Vrijedna cijene? Pa, kako koji proizvod, ali sve navedene u postu ponovno bih kupila :)

Koji su vaši Chanel favoriti?

Broj komentara: 6:

  1. Divna kolekcija a apsolutni favorit je Horizon koji nisam ugrabila i još ga ne mogu prežaliti ;) !
    Osobno, ja sam jedna od onih kojima je Universelle Libre počeo stvarati prištići i to odjednom ali nakon nekog dužeg perioda korištenja a moram priznati ni da mi nije pomogao sa matiranjem pretjerano....ja volim Chanelova sjajila i mislim da su jedina koja volim, jednostavno sam tip za ruževe ali ova sjajila nisu ljepljiva, ne isušuju, pigmentacija je zadovoljavajuča, postojana su...ma predivna :D
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja inace ne volim sjajila, imala sam 2 Chanelova ali jednostvano mi ne odgovaraju. Coco shine su mi neka alterantiva izmedju sjajila i ruza pa mi je takva kombinacija prihvatljiva :)
      Universelle libre mi je bas zato dobar jer ne matira previse sto mi odgovara danju jer bez obzira koliko malo pudera imala, vrlo cesto imam osjecaj (potvrdjen od strane losije polovice) da mi se puno vise vidi puder na licu kada preko tekuceg stavim onaj u prahu. zato ga ponekad i izbjegavam, ali za vecernje izlaske mi je zato super :)

      Izbriši
  2. vitalumiere aqua puder je moj favorit ! :D
    naprosto lagan i savrsen ! :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene je sram staviti moju Chanel hrpu.

    Nepreželjeni Blush Horizon - bio je rasprodan već prvog dana prodaje, ja sam došla iza podne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaaa, zelimo vidjeti tvoju Chanel kolekciju! *__*

      Izbriši