srijeda, 8. kolovoza 2012.

The Balm - Frat Boy


Otkako mi je Ana otkrila MUA, navukla sam se na swap-anje. Već sam uspjela udomiti par stvari koje se kod mene više nisu osjećale dobrodošlo, a zauzvrat sam dobila par odličnih koje inače najvjerojatnije ne bih sama kupila.
Jedna od njih je i The Balm rumenilo. 
Znate da obožavam Illamasqua rumenila (6komada u posjedu - da, toliko ih volim), ali moram reći da je ovo jednako dobro. 
Nije potpuno mat, ali taj lagani shimmer koji ima jedva da je primjetan.
Super je dugo postojano na licu.
Lijepo se blenda, nije prepraškasto.
Što se tiče same boje, najprirodnija nijansa rumenila za moje obraze. Prilično je slična Hussy-u, ali malo svjetlija, blaža i rekla bih malo više cool tone.
Uglavnom, sve preporuke za ovo rumenilo ako od njega očekujete izuzetno dugu postojanost na licu. Mislim da je za ambalažu svaki komentar suvišan :) Neodoljiva, a čini se i jako kvalitetna na prvi pogled.
Dodatni plus - 8,5 g proizvoda.
Nadam se da ću uskoro uspjeti naći vremena da ga poslikam i na licu pa da vidite kako je divno :)


Broj komentara: 8:

  1. Ambalaža mi je prva zapala za oko. Nijansa je baš lijepa ali hvala bogu što još nisam zaluđena i s rumenilima, ja se i po prirodi dosta crvenim tako da ih nemam puno u kolekciji. Ali veselim se svakako swatchevima na suncu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. MakeupAlley - mjesto gdje možeš naći brdo recenzija, a imaš i dio SWAP gdje se možeš mijenjati ako ti štogod od kozmetike ne treba :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj prekrasno je! Dugo ga već mjerkam ko i sve ostale TheBalm proizvode, ali nekako su mi preskupi -.-
    Nego, sjetila sam se, kojeg si ti podtona? Po slikama koje vidim činiš mi se žuta, a znam da koristiš EL Double Wear. Ja ga hoću kupiti, ali sve nijanse koje sam vidjela su mi roze :S

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesam, žuta sam i koristim W nijanse, Tawny i Shell Beige iako mi ni one nažalost nisu žute koliko bih htjela :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu vjerovati da kod svakog proizvoda mora bit mana :P Baš si pikiram dugo taj puder, dođem danas u Muller, swatcham i skužim da je roooooooooooz :( A niš, možda vani imaju bolji izbor nijansi pa ću tamo pogledat, ionako ne mislim kod nas kupovat jer je tu preskup.

      Izbriši
  5. Bas mi je cute embalaza :D ..ja bi ga vjerovatno odma kupila zbog embalaze :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kako ja zelim sve TheBalm stvarcice!!! :(((

    OdgovoriIzbriši