utorak, 14. kolovoza 2012.

Sleek Monaco


Ova paleta je dio prošlogodišnje Mediterranean kolekcije i želim vam je već dugo pokazati, ali evo tek sada po prvi puta ovoga ljeta sam iskoristila priliku da se njome našminkam. Sleek palete obožavam, i ako se sjećate, već sam radila look s jednom od njih. Nadam se da ste nabavile koju u međuvremenu. Opet ponavljam, super pigmentacija, tekstura i postojanost. Kao i u drugim paletama, i ova objedinjuje sve boje koje meni trebaju - neutralne, higlight, jednu tamniju, boje boje (ovdje tirkizne) te par onih koje oku daju toplinu, u ovom slučaju bakrena, breskvasta i roza.


Oko look-a sam se potrudila, ali nažalost, pri ruci nemam najbolji fotić pa se ne vidi toliko intenzitet plave koju sam najviše koristila. Ipak, sliku stavljam da vidite kako sam paletu kombinirala s neutralnim sjajilom na usnama te blagim rumenilom na obrazima.

 


Products used:
Collection 2000 - Concealer 3 i 4
Bobbi Brown Gel eyeliner - Black Ink
L'oreal - Voluminous Carbon Black Mascara
The Balm - Frat Boy
Illamasqua Brow Gel + MAC Mystery
NYX Megashine Lipgloss - Natural

Broj komentara: 6:

  1. Paleta je divna..baš za ljeto ;D...zanima me korektor Collection 2000...pokušavam ga nabaviti na sve moguće načine ali bezuspiješno-da li je zaista tako dobar???...jer ja sam čula bezbroj pohvala!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj ga nabaviti, meni je stvarno super.. zimi ponekad traži malo više kreme ispod, inače zna izgledati malo suho, ali samo ponekad. inače, prekrivanje i postojanost su mrak!

      Izbriši
  2. Joj što si slatka na slici, kao curica neka! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Paletica je divna ali ti si još slađa :))

    OdgovoriIzbriši