četvrtak, 12. srpnja 2012.

Z palette


Ova paletica je moja ljubav. Da znate samo koliko puta sam je presložila i igrala se njome... Sada stvarno u nju ne mogu više ugurati niti jedno sjenilo i mislim o tome da nabavim novu. Razmišljam si da li da opet kupim Z budući da mi se malo pohabala s vremenom. To je i razlog zašto sam vam je odlučila pokazati. Imam je nešto više od godinu dana i jako sam zadovoljna njome jer je stvarno čvrsta. Jako dobro drži, nikada mi se nije otvorila sama od sebe, a plastika na poklopcu je toliko debela tako da bilo što da stavim gore, neće oštetiti sjenila koja unutra stoje kako sam ih stavila i ne mrdaju. Jedini minus joj je što se s vremenom malo izlizala pa se bojim da se taj kartonski dio jednog dana ne raspadne. Ne znam da li na tržištu mogu pronaći nešto kvalitetnije od ovoga? Uglavnom, evo slikica ako ste vi razmišljali o ovoj paleti i uzmite u obzir da je ova samnom jako puno putovala, zato i jest oštećena.


S desne strane su Catrice sjenila. Nažalost, nisam zapamtila imena. S lijeve strane su pigmenti, a u sredini devet sjenila. Ako vas zanima koja su, evo po redovima:
                                                     MAC Pigment / Eyeshadow
                                    Pink Opal, Vanilla, Melon / Shroom, Naked Lunch
                      Circa Plum (LE), Pink Bronze, Tan / Ricepaper, Woodwinked
          Chocolate Brown, Golden Olive, Old Gold / Cork, All That Glitters, Satin Taupe
                                      Grape, Teal, Naval Blue / Haux, Blackberry

Pusa vam drage moje, nadam se da neke od vas uživaju na moru ili da ćete barem iskoristiti godišnje odmore najbolje što možete :*

Broj komentara: 5:

  1. Grape, Teal, Naval Blue su mi favoriti od sjenila :) a što se tiče depotanja, ja sam to jednom napravila i požalila, tako da neću više :( patim na pakiranja pa makar bila ugly as hell ružna, a bome sam neka sjenila i uništila depotanjem. ne putujem često kao ti (Uskrs, Božić i ljeto) pa držim sve u ladičaru na jednom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim sjenila u originalnim pakiranjima.. iako ih nemam na tone hehe.. ali mi i ovako lijepo izgleda. No nijanse koje imaš su predivne i sigurno bih neke voljela imati u svojoj kolekciji. I mogu misliti kako se voliš igrati sa svojom paleticom i preslagivati ju..

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgodna stvarčica, ja bi ova MAC sjenila <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for reviewing the Z Palette. Please note we are constantly improving on our Z Palettes and they are much more durable in the past. This type of damage from the lamination no longer occurs and we hope you will see this with our new and improved products. Thank you for being a fan.

    Best,
    Z Palette.

    OdgovoriIzbriši