subota, 7. srpnja 2012.

Summer Stuff


Tokom lipnja u nekoliko sam navrata na putu prema plaži znatiželjno svratila u Bipu tražeći kremu za lice s viskom SPF faktorom. Pošto su gotovo sve bile rasprodane i police poluprazne, odlučila sam se za jedinu preostalu i najjeftiniju, Eveline Creme Solaire. U istom sam pohodu na akciji kupila i Neutrogeninu Pink Grapefruit kremu za lice.

Prva navedena krema košta oko 30-tak kn i za tu cijenu zaista me ugodno iznenadila. Gusta je i bijela, no uz dobro razmazivanje bijeli sloj se da fino 'kamuflirati'. Koža mi je poprilično dobro upila kremu i tokom trosatnog kupanja/sunčanja nisam nimalo pocrvenila. Jedina mana je što zaista osjećam kako krema klizi s kože u doticaju s vodom/morem tako da sam svako malo mazala novi sloj na lice. No unatočom tomu, uzevši u obzir omjer cijene i kvalitete, ja bi svakako ponovno kupila ovu kremu. I da, nije mi uzrokovala nikakve probleme na licu što mi se inače znalo događati sa SPF50 kremama.

Neutrogena Pink Grapefruit linija moje je otkriće. Kupila sam ju čisto iz čiste potrebe za isprobavanjem nečeg novog. Ok, bila je i na akciji pa sam i tome teško odoljela. Sad, ja ne znam da li se moja koža lica nešto promijenila uslijed ovih vrućina ili zbog kakvog hormonalnog rebalansa, ali ova kremica je čudo. Nisam puno očekivala, ali puno sam dobila. Jedna od zaista primjetno hidratantnih krema s kojom nemam onaj osjećaj skidanja sloja kreme tokom umivanja makar istu nanijela na lice satima prije. Nakon nanošenja osjećam lagano hlađenje/peckanje koje mi baš odgovara obzirom na temperature vani. Krema se brzo upije i hlađenje pritom prestaje. Koristim ju već cca 3 tjedna svaki dan i nikakvih nuspojava nema.
Nedavno sam dobila i gel kremu za umivanje iz ove kolekcije s kojom sam također jako zadovoljna. Ne sjećam se kad mi je zadnji put nešto od preparative ovako odgovaralo. Redovito mi sve umivalice u doticaju s vodom suše lice no ne i ova.
Lice mi je super i svakako ću si kupiti ostatak kolekcije. A sve mi se čini da bi se mogla zaljubljeno gledati i s narančastom Neutrogena kolekcijom. Baš sam zadovoljna ovim brandom. Šteta da nemamo u prodaji i dekorativnu kozmetiku.

Nedavno sam na Rabu u DM-u naletjela na akciju L'orealovog Matte Morphose pudera koji se povlači iz prodaje. Za 25 kn morala sam ga kupiti makar me samo čekao kod bake i služio za 'svaki slučaj'. No puder je završio s ostatkom kolekcije kod mene doma u Rijeci i koristim ga čitav tjedan. Bila sam skeptična prema pjenastim konzistencijama jer sam jednom davno imala Avonov koji mi je jako isticao suhe djelove no ovaj L'orealov mi je skroz drugačiji. Nekako je baršunast i odskače od ostalih dewy pudera koje imam. Me like.

Isti dan sam kupila i Essence matirajuće papiriće, također na akciji za kojih 6 kn. Elfovi su mi bolji, no i ovi će poslužit svrsi.

Avene termalnu vodu mislim da ima gotovo svaka druga cura na plaži. I to je pohvalno. Kupujem ju svako ljeto, a ponekad i zimi. Mislim da je suvišno pisati hvalospjeve za ovu termalnu. Defintivno must have for this summer.

Dugo sam tražila Essence lips&cheek pot iz Rebels kolekcije no nisam ga pronašla. Mislim da nije ni došao u DM i Kozmo jer sam redovito uzaludno stalkala. Ubrzo je došla 'Ready for boarding' kolekcija koju također nisam pronašla u prodaji i opet mi je za oko zapelo kremasto rumenilo.
Na moju sreću, jedna predraga forumašica mi je kupila i poslala nijansu koju sam htjela, 02 beauty on tour. Boja je predivna, baš prava ljetna, koraljna. Rumenilo nije nešto pretjerano postojano, no super se nanosi i lice izgleda svježe.

I za kraj, Guessov clutch kojim sam se počastila za položene ispite na ljetnim rokovima. Kombinacija boja mi je mrak!


Broj komentara: 9:

  1. prekrasna torba i zaintrigirala si me za ovaj gel za umivanje. ja sam nabavila Etude House pjenu za umivanje no jako me isušuje pa ću morati nešt novo nabaviti iako bi bilo najbolje uzeti Olay Gentle Cleanser i bit mirna jer znam da mi je fantastičan :/

    OdgovoriIzbriši
  2. I mene je začudilo kad me Evelinova krema nije iziritirala - bravo za Eveline!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline je super, meni isto odgovara.

      Izbriši
  3. Clutch ti je predivan, jako su lijepo kombinirane boje. I zašto sve cure imaju Avene termalnu vodu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je osobno najbolja jer ima najsitnije kapljice.. Ajme, torbica je prekokrasna :)

      Izbriši
    2. Ne bi se bunila da imam takvu torbicu, stvarno je pravi bombončić :)

      Izbriši
  4. Predivna torbica, inače ne volim Guess, a pogotovo ne njihove torbe. Baš planiram kupiti ovu kremicu za lice jer su me oduševili ostali proizvodi iz te linije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja inace bas ne volim Guess, ali ova 'Confession' linija mi je odlicna! Ima i vecih torba u drugim kombinacijama boja, jedva sam se odlucila za ovu :)

      Izbriši