ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

Pozdrav s mora

Dragi moji, dragi naši, koristim priliku da napišem i objavim jedan brzinski post dok sam doma u Rijeci još do večeras. Došla sam nakratko za vikend da se vidim i okupam s 'boljom polovicom' i već sutra se vraćam natrag na Rab.
Pokazat ću Vam proizvode kojima njegujem kosu i kožu tijela tokom ovih sparnih dana i svakodnevnog uživanja na suncu.



Coppertone ulje za sunčanje u kombinaciji s kakao maslacem moju su kožu pretvorili iz svjetlopute nc20 u poprilično tamnu cca nc35, i to u nepunih 10 dana. Nisam nimalo pocrvenila jer sam već imala dobru podlogu za sunčanje koju sam postigla spf20-30 faktorom u ranijim danima sunčanja. Jako sam zadovoljna postignutom preplanulom kožom. I da, kupam se poslije 16h pa do kasnih 20h.




Kosu na moru njegujem Aromatica kokosovim uljem i Schwarzkopfovim BC bonacure color save regeneratorom. Uglavnom preferiram ovaj drugi, koji je zapravo regenerator u spreju, jer mi nimalo ne masti kosu. Koristim ga uglavnom samo za vrhove kose, a ostatak dužine i korijen puštam da se osuše na suncu bez ikakve zaštite jer volim prirodne pramenove koje mi napravi kombinacija mora i sunca.
Trenutno koristim Garnierov Naturals Ultra doux šampon. Kupila sam ga nedavno, no ipak mi je bolji Subrinin protiv ispadanja kose. Regenerator i masku iz Balea kokos linije koristim već dulje vrijeme i odličan su izbor za moju kosu.


Kao poslasticu tamanim Kraš Express kekse koji su na akciji u Krašu, po 2.99 kn.
Drugdje ih nisam našla po ovoj cijeni no obzirom da sam se opskrbila s više desetaka kutija, ovo će mi biti i više nego dovoljno do kraja ljetovanja.


Za kraj, evo nekoliko slikica najljepšeg nam mora na svijetu.








Broj komentara: 10:

  1. Wow, gdje si slikala ove divne fotke? Da odem tamo :))
    I baš si sretnica što se vraćaš na Rab <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uglavnom na Rabu, a prve 3 i onu gdje se vidi Lošinj slikala sam jučer u Mošćenićkoj dragi :)

      Izbriši
    2. Pa gdje su onda te divne plaže i uvale da ja to ne znam?

      Izbriši
  2. Ajme Ane kako ti zavidim, ova mjesta su prekrasna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darling, pa i ti si blizu mora, sigurno si vec na nc50 :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala :)

      Bas mi je drago vidjeti tvoj komentar na blogu :*

      Izbriši
  4. Pa baš sam mislila da je to Draga, kad se vidi ovo preko mora, mislim na sliku 4. Ja bi rado na Rab, ali ove godine ništa zbog posla.

    Odite u Lopar na Saharu i ostale malo divlje plaže. Odlične su, izgledaju kao tropski otoci, bijeli pjesak itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ti soliram, dragi radi u Rijeci tako da nemam bas ni volje sama ici u istrazivanje plaža.
      Iako, na Rabu mislim da vise ni nemam sta istrazivati :D

      Izbriši
  5. Balea regenerator od kokosa je odličan! I mislim da je super primjeren baš za plavu kosu...uopce ne ostavlja onaj žuti odsjaj koji sam znala imati od ostalih regeneratora za obojenu kosu. A cijena...super. Slikice mora su predivne,čitam:*

    OdgovoriIzbriši