ponedjeljak, 16. srpnja 2012.

Lush


Ako ste primjetile, ovo je prvi puta kako recenziram neki od Lush proizvoda. Do sada ih nisam imala prilike isprobati mnogo, ali mogu reći da nisam baš neki ljubitelj sapuna, mast za usnice mi je bila ok, bombe za kupanje su mi mrak, serum za oko očiju mi je bio malkice rijedak.. Ali u pravilu - volim Lush. Ali ne i cijene. No, budući da sam baš bila u Arena centru taj dan kad mi je sjela prva plaćica, pale su i dvije kantice i skratila se moja wishlista.

Od Ocean Salta sam očekivala jako puno, a nisam baš toliko dobila. Definitivno jako fino miriši. Zamjeram mu što mi ne nahrani kožu. Super napravi piling, ali valjda sam naviknula, budući da uvijek radim pilinge s uljima, da mi koža kasnije bude nahranjena. Koristim ga i na licu iako je malo grub i ne bih to preporučila onima s osjetljivom kožom. Uglavnom, njega ne budem ponovno kupila.


Ono što ću definitivno opet kupiti je ovaj maslac za tijelo. On pre, pre, predivno miriše. Na ambalaži kažu da se koristi kao i regenerator na kosi i spominju neko ispiranje, ja mislim da su oni ludi i nemam namjeru puštati u slivnik svoje pare. Dakle, meni je on maslac :) Koristim ga isključivo navečer tako da mi se lijepo upije i obožavam zaspati uz taj miris. Super mi je što ga mažem svuda. Trenutno mi je to multi proizvod za tijelo, laktove, stopala, ruke, dekolte... Ništa mi drugo ne treba. Ne koristim ga baš svaki dan jer ga šparam, a i budući da mi super njeguje kožu, nemam ga potrebu svakog dana mazuckati. Nisam vas htjela zamarati prepisivanjem sastojaka pa ako nekoga zanima neka klikne na sliku za povećanje.


U kakvim mazalicama vi trenutno uživate?

Broj komentara: 7:

  1. slažem se za cijene Lusha. ja tamo ulazim svake prijestupne, za počastiti se. nedavno sam kupila masažnu pločicu Hottie, i dosta je masna jer sadrži shea maslac, a čula sam da su sve tako masne. meni su Karma Kream i Turkish Delight predivni proizvodi, a sapune obožavam generalno i još su im oni povoljni. imam duži Lush wish list no on će se otegnuti na godine vjerojatno. kad se samo sjetim kakve su im cijene bile prije 10 godina :(((
    btw, probaj staviti neko hladno prešano ulje u taj piling? ja svoj radim sa medom i palentom u koje dodam sunockretovo ili bademovo ulje i bude savršenstvo. nisam već DUGO kupila kupovni piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema do kućne radinosti, sad sam se definitivno uvjerila.. probat ću nešto dodati, hvala

      Izbriši
  2. Ja si baš želim isprobati nešto od Lusha. Ali do sad nisam imala prilike a i mislim da su cijene malo veće. Tako da, možda se i ja počastim za svoju prvu plaću kao ti, kad do nje dođem :))).
    Imaš li mi možda za preporučiti neku jeftiniju mazalicu za tijelo? Jer ja imam problema sa suhom kožom i ništa što sam do sad isprobala mi ne pomaže dovoljno.
    A posebno imam problema s nadlakticama i to sa stražnjom stranom, tamo koža kao da ima neke pikice kojih se ne mogu riješiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što duže želiš, to ti je veći gušt, znam ja :)

      od onoga što možeš kupiti, meni jedino odgovara garnier.. ali preporučam ti pokušati sa prirodnim uljima na vlažnoj koži, naravno hladno prešanim, badem, kokos ili ako naiđeš na pravo domaće maslinovo. najbolje pitaj kod voodoo blonde ili babushke kakav dobar recept, one su ti eksperti ;)

      Izbriši
  3. Imala sam Ocean salt prije nekoliko godina i po meni je to jedan od slabijih lushevih proizvoda. Jako mi je izgrebao lice i koža me strašno zatezala i bila crvena. Bacila sam polovicu jer mi je samo stajao i na kraju se pokvario. Ovaj conditioner je preprepreprepredivan. Probala sam ga u Lushu, lush-teta mi je oprala ruku s njim (ovo će mi uvijek biti čudno i nikad se neću moći opustiti dok mi netko pere ruku nasred dućana hahahaha), ali ruka mi je bila toliko brutalno hidratizirana i toliko predivno mirišala da sam ju imala zalijepljenu za facu valjda pola dana, toliko se intenzivno osjetio conditioner, unatoč pranju ruku nakon toga. Nešto naprosto predivno, zavidim ti totalno :D, bio mi je dosta skup pa ga nisam kupila.

    Kupi slijedeći put Mask of Magnaminty, prekrasno osvježi, posvijetli i ujednači ton kože, a može stajati 3 mjeseca u friđu i dođe nešto manje od 90 kn, a možeš ga koristiti 20ak puta po mojoj procjeni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda nas je ista teta mazala :O Ja sam se kasnije toliko oslobodila da sam je pitala da mi umasira ono za kožicu oko noktiju da vidim jel i to tako dobro, hehe

      Budem kupila masku definitivno, nisam još niti jednu probala ;)

      Izbriši
  4. Lush <3 Nikada nisam ništa kupila, ali tako me mamiiii! :D Iako, cijene su im stvarno pretjerane -.-

    OdgovoriIzbriši