nedjelja, 29. srpnja 2012.

July Loves

Ljeti ne volim eksperimentirati s novim komadima šminke već se držim svojih omiljenih proizvoda koje koristim svakodnevno i za koje već znate da su mi favoriti. Već neko vrijeme se moja svakodnevna rutina sastoji od Illamasqua rumenila i gela za obrve, bronzera i nekoliko omiljenih MAC sjenila. Ipak, evo nekih novih stvari koje sam isprobala, a kojima sam oduševljena.

Naručila sam ga nakon što sam kod Babushke vidjela da ga hvali. I meni se jako sviđa. Podsjeća me na Lush-ove mazalice za usne i na slici možete vidjeti da je uistinu prirodan jer na malo većoj temperaturi mijenja stanje, nema kemije koja bi ga vezala da se ne topi tako da je potrebno oprezno postupati s ovim balzamom da vam ne bi slučajno iscurio. Ako znate što mislim ;)

Znam da sam nedavno hvalila Too Faced Shadow Insurance, s kojim sam do sada uistinu bila zadovoljna, ali sam pronašla još nešto bolje! Dobila sam ga na MUA swap-u i jako sam si sretna jer Nars Smudge Proof drži sjenilo još duže. Iako mi je Too Faced praktičniji jer je više higijenski kada ga koristim na drugima budući da je u tubici, ovo drži sjenilo kao ništa do sada!

Kada sam recenzirala Olay fluid, pitale ste me kako bih ga usporedila s Aqua serumom?! Olay je više hranjiv i malo gušći od seruma, zato je Balea moja nova ljubav koju ću koristiti do kraja ljeta jer mi je izuzetno lagan na licu i žao mi je da ga nisam probala ranije. Već sad pretpostavljam da ću ga zimi koristiti u kombinaciji s kremom.

Zadnje otkriće su mi flasteri za mitesere! Nikada ih nisam probala jer nisam mislila da čine nešto što ne mogu i sama. Ali budući da mi se zbog ovih vrućina nije bilo u planu dodatno pariti lice kako bi očistila mitesere, posegnula sam za ovima pa kud puklo, a definitivno ću kupiti nove nakon što ih potrošim. Love, love, love!

Evo drage moje, vidite da neki od vaših favorita postaju i moji :) Preporuke su uvijek poželjne, koje proizvode ovoga mjeseca ste vi obožavale?


4 komentara:

  1. i meni je Aqua Serum sasvim dobar, Babushka mi ga je preporučila dok smo bile u dm-u. Čula sam da hvale ove flastere odavno, kad potrošim ove moje iz Koreje, sigurno ću probati ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj taj Aqua serum.. Ja sam ga koristila, potrošila 2 bočice, kupila treću i onda mi se učinilo da sam oprištavila od njega.. :/ Odlučila sam mu dati još jednu šansu pa sam ga od jučer ponovo počela koristiti, za sad je sve ok :D Baš me zanimaju ove trake za mitesere, inače ne vjerujem u njihovo djelovanje, ali isplati se probati barem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Aqua serum i sama koristim, a sad me mami i ovaj balzam. Iako meni ni melem ne pomaže potpuno pa ne znam kako bi bilo s ovim balzamom. Ja se trenutno borim s hrpom prištića na čelu kojih se ne mogu riješiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo, drago mi je da ti se sviđa! :) I ja koristim Balein serum, a nedavno sam potrošila i flastere koji su meni skroz dobri, a koštaju 10ak i više kuna manje od ostalih koji rade apsolutno isti posao.

    OdgovoriIzbriši