srijeda, 27. lipnja 2012.

What's in my Bag?

Ana



Uglavnom imam običaj nositi samo jednu torbu dok ne kupim novu, a to će biti uskoro, tako da me ova služi već skoro godinu dana. Kupila sam ju na Asosu za cca 15-tak funti. Ima ovaj dulji plavo-bež remen, koji se može maknuti, i smeđi koji je nešto kraći i drugačijeg materijala. No ovu sam torbu kupila upravo zbog ovog duljeg jer volim nositi torbe preko ramena, a istovremeno imati slobodan prostor između ruku.

Priznajem, ovaj mi je post taman  dobro došao da si malo počistim torbu, odnosno izbacim, hm, višak. Nakupilo mi se papirića, maramica, računa i mrvica kojih sam se uredno riješila i u nastavku posta ću Vam pokazati svakodnevni sadržaj moje torbe.


Sad na slici mi sve to izgleda malo i mizerno, ali vjerujte da mi je torba poprilično teška. No krenimo redom:
1. Novčanik- ok, njega svi imamo i bez njega ne idem nigdje. Jednom sam ga zaboravila i baš me taj dan policija zaustavila, a vozačka u novčaniku. Ne ponovilo se.
2. Ogledalo- ovo je zapravo dio Dior mini seta kistova no njih držim kod kuće zajedno sa svim ostalim kistovima tako da ovu futrolicu nosim u torbi već dulje vrijeme.
3. Naočale- nemam neku veliku dioptriju (0,25) no puno vremena provodim pred monitorom i nad knjigom, a ova stakla su antirefleksna. Oči mi se manje umaraju i zaista osjetim razliku kad ih imam na nosu. 
4. Mobitel- Samsung Corby. Imam ga preko 2 i pol godine i želim si novi ali mrsko mi je izdvojit neki veći iznos za mobitel. Da, želim si Iphone ali ne želim ugovor. 
4. Ipod- lovi wireless, ubija dosadu, napunjen je dobrom muzikom.
5. Index- pošto su u tijeku ljetni ispitni rokovi, index je neizostavan dio ovog paklenog mjeseca. Inače, ako koga zanima, studiram na Pravnom fakultetu u Rijeci i imam još jedan ispit sljedeći tjedan kako bi ostvarila uvjet za petu godinu. Wish me luck!
6. Tester Chanela N19- redovito se budim zadnji čas i jedva se stignem našminkat tako da redovito zaboravljam staviti parfem prije izlaska iz kuće. Ovo mi je super rješenje. 
7. Lino bilježnica- Uvijek moram imati bar komad papira jer studentski život traži svoje. Isto tako i par kemijski. Par. Jer jedna nikad nije dovoljna. Pogotovo kad pišem ispit.
8. Elf matirajući papirići- odlični su! Poslala mi ih je Paulina prošli mjesec i dušu dali za ove vruće dane.
9. Žlica- jer često jedem jogurt.
10. Gumica za kosu- duga kosa, +40. Mislim da je sve jasno.
11. Aspirin-jer nikad ne znaš kad će te zabolit glava :)
12. Chanel ruž- kao što se može zaključit, pola makeupa nanesem na putu do faksa. Da, ja sam jedna od onih koje se šminkaju na semaforu :D Imala sam i više ruževa no sve sam ih izvadila neki dan jer me strah da se ne rastope na ovim vrućinama. 

Eto toliko moja torba može podnijet. No mislim da se nebi bunila protiv jednog paketa maramica.
Paulina, prepuštam ti štafetu.


Paulina



Moja go to torba za ljeto koju sam dobila za rođendan od svojih najdražih je stvarno bila dobar poklon. Ovo joj je već četvrta sezona da me služi. Nosim je cijeloga ljeta uz bilo kakve kombinacije i uopće se ne opterećujem paše li mi uz nešto ili ne. Koliko god da je volim budući da je čvrsta, kvalitetna i kad je poželim oprati samo je ubacim u vešmašinu, toliko me izluđuje što uvijek moram prekopavati po njoj da bih nešto našla jer je jako duboka.

Za sebe bih rekla da u torbi nosim samo osnovno. Ili sam se barem s godinama naučila nositi samo ono što mi uistinu treba. Nekada sam znala furati češalj, rašpicu, nešto od lijekova, flastere, ukosnice, gumice za kosu, rinčice, upaljač (iako nisam pušač) i svašta nešto. Znam da je i dalje dobro imati to sve pri ruci, ali nekako se više ne volim  zatrpavati tim stvarima, kao niti smećem. Da ga je u mojoj torbi bilo, vjerujte da bih vam ga pokazala, ali imam naviku da ga ne skupljam, račune stavljam u novčanik, a ostalo bacam.


Što se onda u mojoj torbi nalazi? Novčanik u kojem mi je potrgan dio za sitniš (čekam da mi se stvarno svidi neki novčanik za sitne novce), ključevi, maramice (uvijek dva ili više pakiranja iz fobije da će mi ponestati), naočale i obavezno krema za ruke.

Ako nešto mrzim, to su plastične vrećice i vjerujem da ćemo se zatrpati plastikom jednoga dana tako da uvijek, ali baš uvijek nosim svoju vrećicu. Ulošci i sredstvo za dezinfekciju su uvijek u mojoj torbi, a budući da ne žvačem žvakaće uvijek nosim neke bonbone. Zadnju puta na blagajni nisam mogla odoljeti ovom PEZ-u.


A sada onaj najvažniji dio koji vjerojatno zanima sve vas - koje beauty stvari nosim za sobom? Možda će te se iznenaditi, ali ne volim se popravljati. Prvenstveno zato jer uvijek koristim stvari koje su stvarno postojane tako da osim mojeg najdražeg Barry M sjajila čije ostatke ostataka cijedim zadnjih dana i MAC Please Me ruža nećete ugledati nijedan drugi komad šminke. U zadnje vrijeme sam jedino ubacila elf listiće za upijanje masnoće jer nos trebam popraviti barem dva puta dnevno. Malo ogledalce i par mini parfemskih stvarčica koje su tu za svaki slučaj ako zaboravim nanijeti parfem kojeg također više ne nosim sa sobom. 
U zadnje vrijeme sam ponovno otkrila maramice za čišćenje naočala, u mojem slučaju sunčanih. Nemam dioptriju, ali vi koji imate, vjerujem da već znate za njih. Preodlična stvar!

I za kraj - Budala pamti, pametan piše :) Rokovnik mi doduše u zadnje vrijeme treba zbog posla, ali mali notes mi uvijek treba za to do liste, wishliste i sl. i bez njega ne mogu.

I da ne zaboravim jer ga trenutno u mojoj torbi nije bilo, ali kada idem nekuda s dečkom, on vrlo često zna ubaciti svoj novčanik u moju torbu, kojeg mi, naravno,
 nikada nije problem nositi :)

Broj komentara: 15:

  1. hahahha žlica u Ane <3
    joj Paulina baš želim isprobati Soap and Glory kremice, baš sam ljubomorna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, znam.. evo čim budem u prilici, naručujem jednu i za tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu li i ja upasti u ovu kombinaciju? :D

      Izbriši
  3. Ne želite znati što je u mojoj torbi :o

    Btw, Paulina, dok je dečko onda je samo novčanik, kad postane muž apsolutno sve ubaci u torbu jer je citiram 'ionako velika'
    A kad sa njegovim novčanikom, ključevima i sličnim stvarima odeš na posao.. hehehe


    Kakva je ovo Hand Food krema?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni najdraža krema za ruke, Soap&Glory - britanski brend koji se mogao kupiti na asos-u, ali ga već neko vrijeme nema :(

      Izbriši
  4. Ti naši dečki uvijek koriste priliku da nam nešto ubace u torbicu :)
    Jako mi se sviđa ovaj crni rokovnik i srcoliko ogledalce.
    Morala bi i isprobati ove Elf matirajuće listiće.
    Žlica - jako pametno, ja sam voljela jesti pudinge ali uvijek bi doma zaboravila žlicu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ogledalce je i meni drago, dobila sam ga na poklon.. Obavezno isprobati listiće.. Mrak su

      Izbriši
    2. I dalje se ne mogu nagledati ogledalca.
      A listiće ću nadam se isprobati!

      Izbriši
  5. I meni dečko ubaci novčanik, ključeve u torbu pa se zna desit da odem doma ili na posao s time. I onda on pizdi...sam si je kriv :D

    Inače, super torbe cure :).

    Paulina, kad budeš imala vremena doć u U. javi se :)

    Tea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno, prvom prilikom! isto vrijedi i za tebe ako te put nanese u P ;)

      Izbriši
  6. Ili ako vas obje put nanese u Ri :D

    OdgovoriIzbriši
  7. vidiš, mogle bi i tako :D isto kako you tube-rice rade, napraviti meet up :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nije ni to loša ideja :). Pokupim Paulinu u P. i pičimo za Ri. :)) Taman sam na godišnjem poslije 15.7 :P

    OdgovoriIzbriši