petak, 22. lipnja 2012.

Sleek Pout Paint - Minx


Jeste li se do sada već upoznali s pojmom Lip Stain? Ovaj proizvod spada u tu kategoriju jer je visoko pigmentiran i dugotrajan na usnama. Dolazi u 11 različitih nijansi što vam omogućuje da si napravite onu koja vama odgovara, bez da potrošite puno proizvoda. Preporuča ga se koristiti minimalno tako da vam tubica može uistinu jako dugo potrajati.

Na službenoj stranici ovaj proizvod su svrstali u kategoriju Lip Gloss, ali nakon što se posuši, meni više ima karakteristike ruža negoli sjajila. Na usnama ga gotovo niti ne osjetim, izrazito je lagan, nije ljepljiv. I što je meni najbitnije od svega, izgleda jako prirodno.

Trenutno imam samo jednu nijansu - Minx. Iako na mojim usnama izgleda kao hladna svijetla pink nijansa, uživo ima neku toplinu i breskvasti podton. Bojala sam se da će izgledati tipa one bubble gum pink boje i da nisam vidjela swatcheve, ne bih je sigurno kupila sudeći po tome kako izgleda u ambalaži. I tu bi se prevarila jer je ovo jako lijepa neutralna nijansa i mislim da bi jednako lijepo pristajala svakome, neovisno o boji kose ili podtonu kože. Za više slika evo link posta koji je mene nagovorio da je odaberem.


Eventualne downsides:

- Tek nanešen, malo pecka. Upravo zbog toga ga ne koristim svakodnevno jer mi se čini malo agresivan za moje usne.

- Iako je na usnama definitivno dugotrajniji od sjajila i nekih ruževa, nemojte očekivati od njega super turbo dugotrajnost.

- Napravljen je u dvije faze tako da ga morate jako dobro protresti prije nego ga nanosite inače će vam iscuriti dio proizvoda bez boje.

- Definitivno se mora nanositi četkicom jer prstima ga jednostavno ne možete lijepo razmazati.
Ja koristim Real Techniques Detailer Brush.


Na kraju, da li bih vam proizvod preporučila? Sve u svemu, ipak bih budući da sam i sama naručila još jednu nijansu. Zbog ovog proizvoda sam čak prestala koristiti Illamasqua sjajila koja su mi sada postala previše ljepljiva i teška na usnama.

Kakva su vaša iskustva s lip stain-ovima?


2 komentara:

  1. Nisam baš neki veliki ljubitelj sjajila i sličnog, više volim ruževe i njih bi mogla nositi svaki dan.
    Ali moram priznati da na tvojim usnama izgleda baš lijepo i lijepa je nijansa pa bi čak i probala jer nije to tipično sjajilo :)

    OdgovoriIzbriši