petak, 8. lipnja 2012.

SIGMA vs. MAC Brushes


Ponovno jedan post usporedbe! Svojim komentarima na postu o Coastal Scents četkicama dale ste mi ideju da napravim i post o Sigma četkicama, barem onima koje sam ja isprobala. I, kao i vi, slažem se da su to jako dobre četkice! Ali ne mogu da ih ne usporedim s MAC-ovim, budući da je Sigma u početku upravo njih neprikriveno kopirala pa su čak i imena nosila nazive tipa: SS217.

O tome koliko volim F80 Flat Top Kabuki već sve znate. Neću trošiti mjesto u ovom postu da je dodatno hvalim. Jako sam zadovoljna njome, ali dugo vremena sam željela isprobati i klasični kist za nanošenje tekućeg pudera, no kada mi je stigao, shvatila sam da više preferiram F80 i četke tog tipa. Proslijedila sam ga dalje, ali što se tiče same kvalitete i nanošenja pomoću njega, mislim da je odličan. Čvrst je, prilično gust, lijepo razmazuje podlogu, ali kažem, ja osobno jednostavno nisam posezala za njime što ne znači da ga ne bi preporučila ako vam odgovara takva vrsta kista. Sada dolaze na red one četkice čiju verziju imam i MAC-ovu.


Iako na prvi pogled djeluju identično, razlika u ove dvije verzije je za mene jako velika. Sigmu sam imala ranije negoli 224 (koju sam kasnije kupila da udovoljim svojoj znatiželji)  i mogu reći da mi je još uvijek draža od MAC verzije.

MAC 224/ Sigma E40
Što se tiče čvrstoće, gustoće i dužine vlakana prostim okom bi čak rekla da su stvarno identične. Međutim, na samom vrhu površina Sigmine verzije je nešto veća, kao da je šira, ide više prema van - vjerojatno zbog toga što je i u grlu (ne znam kako bi drugačije nazvala to otkuda vlakna izlaze :P ) malo šira. Upravo zbog toga je i više volim. Daje lagani soft wash of color i vrlo često je koristim  iznad pregiba oka, kada mu želim dati neku toplinu pa koristim ili neku toplu čokoladnu boju ili npr. blagu nijansu narančaste koja se ostalim sjenilima onda samo stopi. 224 upotrebljavam više ako trebam baš nanositi sjenilo u sam pregib kapka, također u blažoj verziji. Također, E40 mi je idealna za nanošenje korektora.


 Za mene su ovo dvije potpuno različite četkice. MAC 239  obožavam koristiti za pigmente, kada se bojim da će mi neko sjenilo jako padati prilikom nanošenja ili pak kad želim jaku koncentraciju boje. Do sada se nisam susrela s niti jednom četkicom za koju bi mogla reći da joj je dostojna zamjena.

MAC 239/ Sigma E55
Sigmu E55 pak koristim puno češće, u zadnje vrijeme mi je to čak i omiljena četkica. U žurbi s njom napravim sve, nanesem svjetlije sjenilo pod obrvu, tamnije na kapak i zbog toga što je prilično gusta, uspijem čak malo to sve skupa i izblendati i povući malo boje što ostane i ispod oka. Ne daje tako koncentriranu boju i ne pokupi tako puno sjenila kao 239 što mi je za dnevni look idealno.


 U ovom slučaju Sigmu ne mogu pohvaliti. Ne znam da li je ova četkica toliko loša kopija jer je bila besplatna (travel size kao poklon uz kupnju iznad 30$) ili je i standardna verzija takva.
Puno, puno, puno je rijeđa i ima manje vlakana od MAC 217 pa je stoga i puno mekša, nema tu čvrstinu da dobro izblenda rubove. Na slici možete vidjeti kako je nekako fluffy. Posežem za njom jako rijetko i ne mogu je koristiti npr. sa nekim sjenilima koja su mi tvrđa jer ih jednostavno ne pokupi.

MAC 217/ Sigma E25
U ovom slučaju definitvno predlažem investiranje u MAC verziju za koju sam već i ranije napisala da je jako dobra investicija ako ne žalite uložiti koju kunu više.

Sigma E45
Dupe za diskontinuiranu MAC 226 koja je odlična za cure koje vole intenzivnu boju u pregibu kapka. Super je kvalitete i odlično odradi svoj posao. 226 nemam, pa stoga nemam s čime niti usporediti.

Dakle, jedini promašaj za mene je E25, sve ostale bih vam preporučila, a ako tražite finese nadam se da su vam moje slike MAC verzija pomogle.

Slušam vas, koju si Sigmu još definitivno moram nabaviti?


Broj komentara: 8:

  1. Ajoj..i ja želim Mac kistove uh,uh (kolutam očima).Prateći vas blogerice svakim danom skužim koliko toga nemam, a želim imati, a to je baš beeeed, hehe.

    Preporučam od Sigme Pencil brush kao must have :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, svakako nam nabaci još koji post o kistovlju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim postove o kistovima :)

    Nažalost, ne znam koji bi ti kist preporučila jer nisam baš neki stručnjak niti ih nešto puno posjedujem.

    Najbolji kistovi koje imam su Sigmini, s tim da ih nisam sama kupila nego sam ih osvojila kod drage Beauty Addict :)

    Baš imaš krasne kistiće, ako ti koji nestane - kriva sam! :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. curke, hvala na komentarima :) svakako ću onda sastaviti još koji post o kistićima, iako vidite da ih ja više volim zvati četkice :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. Iako ja preferiram Sigmu naspram bilo kojem brandu. Jedva čekam poslije ljeta kada skupim novce kupiti si cijeli set. OUJEA! Shaaanxo recimo obožava Sigmu E25 i kaže da joj je najbolji blending brush ikada! Kako tko voli! :D Post mi se sviđa, tenks !! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam usporedbe :) :)
    Imam 12 Sigminih kistova i ovakvi članci mi odlično dođu..
    Dakle, želim MAC 239 i 217 :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobar post. Moje znanje o kistovima je vrlo bazično tako da mi je ovo taman došlo. ;) Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Joooj ja tako dugo već planiram Sigma cijeli set kupiti ali nikako i nikako -.-' ovo ljeto ću morat! :D MAC mislim da nikad neće doć na red haha -.-'

    OdgovoriIzbriši