subota, 2. lipnja 2012.

ESTEE LAUDER Double Wear vs. REVLON Colorstay


Slika ovih dviju tekućih podloga je uslikana pred jako dugo vremena i isto toliko dugo se dvoumim dali raditi usporednu recenziju mog obožavanog Double Wear-a i popularnog Colorstay-a (kojeg sam i sama jako dugo vremena koristila) te koji se ujedno smatra i cijenovno prihvatljivijom alternativnom za DW. Dvoumila sam se prvenstveno iz razloga što mislim da jako puno korisnih informacija i mišljenja možete naći na forum.hr-u na temi Tekući puderi koja je jedna od najažuriranijih i  najkvalitenijih tema tamo, gdje cure stvarno puno pomažu jedna drugoj.

Međutim, kao što vidite, ipak sam se odlučila staviti ih bok uz bok i reći vam i svoje mišljenje, iako će u ovom postu ipak prevladati hvalospjevi Double Wear-u. Drugačije ne mogu jer je njegova moć zadržavanja na licu jednostavno nevjerovatna! Iako imam različite faze obožavanja drugih tekućih pudera, on je jedini kojeg uistinu nikad ne bi izbacila iz kozmetičkog kofera, kojem sto posto vjerujem i kojem ne mogu naći zamjenu kada krenu vrućine.

Za razliku od njega, Colorstay je prvi tekući puder kojeg sam kupila pred nešto više od dvije godine kada je počela moja zaluđenost make-upom i kada sam vidjela da ga jako puno you tuberica hvali. S njime sam bila oduševljena! Prilično je gust, tako da sam bila zadovoljna njegovom prekrivnom moći kao i njegovom dugotrajnošću na licu, što su ujedno i jedine dvije sličnosti koje ima u usporedbi s DW. Naime, finiš koji daju nije niti malo sličan, barem meni.

Međutim, na visokim temperaturama kada se lice puno znoji imao bi neki ružan miris i nakon nošenja lice bi mi ostavio u groznom neredu. Sada kada pogledam unatrag, ne bih ga više nikada koristila jer nakon što sam isprobala DW (kao što to nažalost uvijek biva nakon što isprobate viši rang kozmetičkih proizvoda) sam zapravo shvatila koliko je Colorstay bio težak na licu i da ga je potrebna puno veća količina za razliku od DW,  da bi se dobila ista prekrivna moć.

Ako ovo pročitaju cure koje obožavaju Colorstay, znam da će ih moji minusi (težak, treba ga puno, radi prištiće, miris, loš izbor žutih nijansi, isticanje porica i suhih dijelova lica) za ovaj puder naživcirati jer je to najbolji drugstore puder kojeg možete kupiti na našim prostorima što se tiče trajnosti, što i ja tvrdim, ali kojeg definitivno preporučam da isprobate zimi jer je ljeti jednostavno pretežak na licu. Ako se pak, odlučite investirati u viši rang, DW je dobra investicija jer će vam trajati jako dugo budući da ga treba jako mala količina za razliku od Colorstay-a.

Mnogi DW ne vole upravo zbog toga što ga koriste preobilato pa tako nanesen na licu može izgledati pomalo suho, ali ako se pravilno nanosi u maloj količini daje prekrasan semi-mat finiš, a svejedno prekrije sve što treba. Ja ga volim nanositi sa Sigma F80 na način da ga ravnomjerno nanesem na četku, a potom ga lagano utapkavam u kožu.

DW je ujedno i jedan jedini puder s kojim nikada nisam primjetila niti jedan jedini prištić na licu, a koristim ga s prekidima već sigurno godinu i pol tako da to mogu sa sigurnoću garantirati. Nijanse koje ja posjedujem su Tawny i tamniji Shell Beige za ljeto. 

Uz Illamasqua gel za obrve, kojeg ako me pratite, znate da obožavam, ovo je drugi proizvod kojeg obožavam na duže staze i prema kojem gajim jednake osjećaje. Ne preporučam ga jedino onima za suhom i dehidriranom kožom, kao niti onima koji vole dewy finish. Nadam se da nijednu informaciju nisam izostavila te da sam pomogla onima koji se dvoume investirati u Double Wear. 

A sada malo off topic - ako ste primjetili manji broj postova na blogu, jednostavno u zadnje vrijeme nisam stizala pisati. Puno puta sam poželjela da sam ponovno studentica pa da imam više vremena da se posvetim blogu jer je to uistinu nešto što me stvarno veseli i uz što se opuštam. Voljela bih imati i više vremena za make up look-ove da ih naslikavam zbog svih vas koji ih stvarno volite i pratite moj blog.

Naime, na moju veliku radost, napokon sam nakon dvije godine očajavanja uspjela pronaći posao u struci. Dodatni plus je što sam se zaposlila u Istri, tako da sam i napokon sa svojim dečkom kojem sam se doselila :) Još jedan dodatni plus je za vas, što ću imati više novčića da recenziram puno novih lijepih stvarčica tako da se nadam da na blogu neće postati dosadno te da ćete me i dalje pratiti :)

xoxo, Paulina

Broj komentara: 8:

  1. Ovo je valjda prvi put da sam procitala mišljenje iza kojeg i ja definitivno stojim - što se tiče CS....Svejedno ga koristim jer trenutno nisam u mogucnosti nabaviti neki skuplji...
    Čestitam na zaposlenju! Puno uspjeha i uživanja naravno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Na zalost ja nemam gdje kupiti Estee Lauder. Bas sam neki dan trazila podlogu EL i naravno dosla kuci praznih ruku sto se tice podloge. :( u kojoj si ti parfumeriji kupila svoj puder EL??
    Drago mi je sto si dobila posao i sto si se doselila sa svojim dragim :)
    Jedva cekam da nam pokazes novitete koje si si priustila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako se ne varam, Sephora ima EL. ja ga nisam kupila kod nas, ali možeš naručiti s jagodice ako uloviš nijansu ;) tamo sam ja prvi puta kupila!

      Izbriši
  3. Hvala! Baš mi je to trebalo!!
    Jedini puder koji mi je do sada valjao i koji mi je najtrajniji na licu je CS, ali se slažem sa svim navedenim.
    I već duuuugo razmišljam o DW.
    No, najsvjetlija nijansa u Mulleru mi je tamna, a strah me naručivati na slijepo jer to ipak nije malo novca.
    Pričekat ću da potamnim pa mi možda onda bude odgovarala nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago što si uspjela pronaći posao.
    I ja sam već očajna, ne mogu ništa naći, iako ga tražim manje od godinu dana.
    Sad sam već toliko jadna da ću morati raditi bilo što nažalost :(.

    Ali idemo na vedrije teme, jako mi je drago zbog tebe a to i meni daje nadu.
    Revlon CS sam isprobala ali sam nažalost kupila nijansu pretamni pa sam ga prodala i sad imam samo neki od Catricea koji me služi donekle kad ga trebam jer kad ne radim se ne šminkam baš doma previše.

    Veselim se novim člancima i želim ti svu sreću s poslom!

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje si u Istri, koji grad ako nije tajna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je CS stvarno odličan, ali tražim neki laganiju verziju za ljeto, a koja će me dovoljno matirati. Razmislit ću o kupnji DW-a. Već dugo slušam pohvale za njega :)

    OdgovoriIzbriši