nedjelja, 17. lipnja 2012.

Chocolate Brown


 Predugo me nije bilo s novim look-om, ali kao što vidite, neke stvari se kod mene nikad ne mijenjaju... I dalje sam ljubiteljica natural look-ova i smeđih nijansi sjenila :) Znam da mnoge od vas ljeto iskoriste da iznose žive i jarke boje, ali ja ljeti obožavam brončano i čokoladno.Trenutno sam zaljubljena u MAC kombinaciju Ricepaper, Mystery i Chocolate Brown pigmenta pa sam vam je željela i pokazati.


Neka vas ne zbuni što je Chocolate Brown u pan-u, budući da više- manje sve pigmente volim sprešati i držati ih u paleti zajedno s ostalim sjenilima. Mystery pak volim imati samostalno u kutijici jer ga koristim svakodnevno za obrve pa mi je praktičnije.

 
Olovku za oči nisam koristila jer na sebi više preferiram soft izgled oka, ali za večernju kombinaciju bih svakako dodala crne olovke da mi jače uokviri oko, te još malo bronzera da mi istakne konture lica.


Lice:
Estee Lauder Double Wear
MAC Studio Finish Concealer NW 25
Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder
Illamasqua Powder Blusher Tweak


Obrve:
Mystery
Illamasqua Brow Gel
Trepavice:
Loreal Volumionus Carbon Black
Usne:
Sleek Pout Paint u nijansi Minx čiju recenziju pripremam za 
sljedeći post.

Nadam se da vam se svidjela moja čokoladna opsesija? 
Što vi trenutno obožavate?


Broj komentara: 6:

  1. Na nekim mi fotkama ovo sjenilo izgleda baš ljubičasto.. i jako mi je lijepa nijansa.. i što je još bitnije, tebi super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš lijepi dnevni look :)

    Tea

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo mi izgledaš! Zračiš!!


    N

    OdgovoriIzbriši