ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

***Soleil Tan de Chanel bronzing makeup base***

Stiže nam ljeto i gotovo sve make up kolekcije za ovo doba godine sadrže bronzer kao idealni proizvod za isticanje preplanule puti. Pošto sam poprilično svijetloputa nisam baš imala interesa za ovaj proizvod ljetnih kolekcija, no ipak sam imala nekoliko 'izleta' koji su manje više neslavno završili.
Srećom, ipak nisam odustala od isprobavanja i danas Vam predstavljam jedini bronzer koji je, iako sam bila skeptična, ispunio moja i definitvno je vrijedan pažnje.



Nakon proučavanja MakeUpAlley recenzija i ocjena danih bronzerima, odlučila sam i sama isprobati upravo ovaj, Chanelovog uzdanika, koji na svu sreću nije dio kakve LE kolekcije. 
Skroz neobične konzistencije, 'tvrđi' od kremastih rumenila, a ipak dovoljno mekan da se može koristiti kistom. Definitvno proizvod dugog vijeka korištenja obzirom na količinu od 30 grama.
Nema toliko jako izražen shimmer ili kakve sjane čestice, pa stoga mislim da bi se mogao koristiti i za konturiranje.
Ono što ovaj bronzer razlikuje od gotovo svih drugih u kamenu, upravo je način uporabe i po meni, puno prirodniji efekt na licu. Ovaj se bronzer doslovno stopi s tekućim puderom bez ikakvih vidljivih prijelaznih linija, što mi je najčešće i predstavljalo problem kod bronzera u kamenu koji su uglavnom bili dosta praškasti i nisam ih uspjela dovoljno izblendati da izgledaju prirodno na licu.
Također, pohvala ide boji bronzera i zaista nepostojećoj koncentraciji narančastih pigmenata koji se redovito pojavljuju kao problem kod nekih drugih bronzera.

Glede nanošenja, definitvno preporučam kist. Ja koristim MAC 187SE, no rado bih probala i 109 koji je navodno još bolji za nanošenje ovog bronezra. Tehnika koja se meni pokazala najučinkovitijom kružni su pokreti, počevši od kraja lica pa do unutrašnjosti. Gdje stati s nanošenjem? Za to sam odličan savjet pronašla na YouTube kanalu korisnika gossmakeupartist koji navodi da je okomita linija povučena od kraja oka pa do vrata upravo linija do koje treba nanositi bronzer ili konturirati lice.

Sviđa mi se i što vrlo lako mogu nanijeti sloj, dva, pa čak i tri, a da lice ne izgleda prenašminkano. Mislim da je to upravo zbog kružne tehnike nanošenja, tj.utrljavanja bronzera na lice pri čemu se zaista stopi s kožom.

U nastavku možete vidjeti kako otprilike izgleda na licu i molim zanemarite neutralni podton pudera na prvoj slici (testiram postojanost ELDW pudera).


Super izgleda na svijetlom tenu, zasigurno još bolje i na malo preplanulom. Postojan i prirodan. Navečer uz malo higlightera na vrhove jagodica ( ja koristim Narsov Copacabana) i pravi ljetni look je zajamčen.

Broj komentara: 16:

  1. bronzer izgleda jako lijepo a bome ti još ljepše :D lijepo je vidjeti lice iza članaka ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :)

      I molim sastojke beauty eliksira za postizanje Voodoo tena *_*

      Izbriši
    2. redoviti pilinzi! spasili su mi kožu <3 jutros sam postala DIY recept za piling, pa probaj ;)

      Izbriši
  2. Ančice jako dobre recenzije pišeš, divota za čitati.

    I jaaako si lijepa :)

    Tea

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je i predivna si ti!
    I baš je to pohvalno na njemu što nema naranđastog pigmenta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure :*

    Jedina mana, koju nisam spomenula, jest ta da mi ponekad pokoja dlaka padne s kista i poprilično ju je nezgodno izvaditi s površine bronzera. Osim toga, sve 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  5. A baš sam htjela kupiti novi kameni bronzer, a sad nahvališ ovaj. Sutra ću imati težak izbor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i Chanelov u kamenu, desert corail nijansu, ali ovaj mi je ipak bolji :) Ali vjerujem da s niti jednim neces pogrijesit, sve ovisi o tome kakvo nanosenje preferiras. U kamenu je ipak nesto jednostavnije i mislim da dobijes i cetkicu uz njega. Ako zelis, swatcham ti jednog pokraj drugog :)

      Izbriši
  6. Edit: Tek sad vidim da pricas o novoj kolekciji! :) Zar je stigla kod nas? Jao, bome si u dilemi, i ja bi bila :) Stogod odlucis, svakako se veselim recenziji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh puno sam čitala o njemu! Vidim da daje jako dobre rezultate, što vidim na drugoj sličici di ti je kosa u punđici i moram priznati da izgleda odlično i jako si ga profesionalno nanijela :D
    Predivna si predivna! Više makeup lookova radi moliiim te! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. što se tiće sira za cheesecake, najbitnije ti je da je kremast. imaš abc krem sireve, Philadelphia, a neki koriste mascarpone. Isto tako možeš svježi sir ali ga dobro istuci prije, da postane kremast, bez grudica! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako ga nanosiš? Na cijelo lice ili kao klasičan bronzer?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zasad samo na obraze, kao klasican bronzer. no mislim da cu ubrzo isprobati i na cijelom licu obzirom da koristim spf50 i lice mi nije jednake boje kao ostatak tijela.

      Izbriši
  10. super recenzija!
    ja toliko potamnim čim ljeto dođe, da mi se avonove arabian bronzing perle ne vide na licu. ne znam koji da bronzer potražim a da je tamniji i da se ističe :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako trazis ovakve konzistencije, preporucam maybelline mousse bronzer. bas sam ga neki dan probala kod frendice i cini mi se kao dobra alternativa ovom chanelovom. a od tamnijih bronzera, koliko se sjecam, mislim da sam na rimmelovom standu vidjela poprilicno tamne nijanse :)

      Izbriši