četvrtak, 17. svibnja 2012.

My favourite Coastal Scents brushes


Za mene je naručivanje četkica na Coastal Scents stranici kao lutrija, nikad ne znam što ću dobiti. Ne znam jesam li jedina, ali četkica koja mi stigne je sasvim drugačija nego sam je zamišljala sudeći po slici i nazivu.

No, kada kupujete četkice od 2,3 dolara (sve tri iz ovog posta su kupljene po toj cijeni kao eye shadow brushes), ne možete imati prevelika očekivanja. Neki su ulovi ispali savršeni, i kvalitetom i namjenom. Znači, s ove tri četkice, niti jedna dlaka nije ispala otkako sam ih kupila što mi se posebno sviđa. Naravno, bilo je i promašaja koji su odavno u smeću.


Ovo je jedina četkica koju uistinu i koristim za oči, druge dvije su se za mene preselile u rubriku face brushes. Ne mogu vam reći kako se točno zove, kao niti dali još uvijek možete kupiti identičnu takvu budući da se asortiman mijenjao, ali znam da je kupljena kao crease brush, iako je ja ne koristim tako. Na mojim malim očima ne funkcionira baš dobro ako je koristim u pregibu kapka. Ja njome nanosim sjenilo da donji dio oka, ispod donjih trepavica i onaj unutarnji, gdje se proizvode suze. Sviđa mi se što je čvrsta i dopušta mi da nanesem dovoljnu količinu sjenila. Opet, nije prešiljasta pa automatski i lagano izblenda to sjenilo. Koristim je kada ne želim jako definirati oko, već kad više želim soft izgled. Ako ste je možda mislili koristiti za blendanje olovke, ne bi rekla da će vam biti dobra. Toliko čvrsta ipak nije.


Druga je kupljena kao blending brush, iako uistinu ne znam što bih njome tako velikom mogla izblendati na mom malom oku! Međutim, obožavam je za fiksiranje puderom na onaj predio ispod očiju nakon što nanesem korektor. Plosnata je pa omogućuje da se prah savršeno utapka u to područje. Lijepo očisti i eventualne fallouts, odnosno višak sjenila koji poispada.


Treća je kupljena kao sintetička mini detail brush, a ja je koristim za nanošenje korektora. I to samo onda kad trebam prekriti malu sitnu gamad jer je jako precizna. Presintetička mi je da bih njome nanosila sjenilo, ali mislim da bi možda mogla poslužiti za gel liner. Moram isprobati. Napomenula bih da se jako teško čisti zato i možete vidjeti boju korektora na njoj.


S kojih stranica vi naručujete četkice? Kojim ulovom ste najzadovoljnije?


Broj komentara: 5:

  1. Također od njih naručujem, preko abbamarta i elf-a, skupljam si za Sigmu! :D

    Isto mi se dogodi. Nije ni sličan proizvod kao na slici. Jednom mi se dogodilo da je ppotpuno drugi brush došao, mada na piše da je to taj što sam naručila. Ali nije bed, volim kistove samo nek ne otpadaju dlačice :)

    Pusa <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja također skupljam za Sigmu :D Ne želim riskirati s ostalim kistovima, Sigma su provjereno dobri :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno se isplati štedjeti za Sigmu :-). Ja imam sličan ovom sa zadnje slike što sam preko Abbamarta naručila i super mi koristi za gel eyeliner i unutarnji kut oka.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja imam ovu treću, detail brush, i ja je koristim kad želim nanijeti sjenilo uz rub donjih trepavica, a nekad njome nanosim crno/smeđe sjenilo uz rub gornjih trepavica, kao liner, ali više za soft, dnevni look. Odličan kist. Imam ih još nekoliko sa CS, i skoro svi su mi odlični...

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam samo jedan CS kist, 250, dupe za MAC 217, i jakoooo sam zadovoljna. Zaista mogu oči samo s njim našminkat :)

    OdgovoriIzbriši