utorak, 29. svibnja 2012.

***May Favs***



***Urban Decay Naked paleta***

Ako još uvijek nemate ovu paletu, a čitate ovaj blog, druge beauty blogove, forume i deklarirani ste ljubitelj kozmetike, ccc. Eto toliko :D
Ovu paletu imam već par mjeseci i definitvno nije samo favorit mjeseca. Iako moj dnevni look obično ne uključuje sjenila, nijanse 'naked' i 'buck' odvikle su me od tog običaja. Kao što možete vidjeti, to su jedine mat nijanse i jedini minus koji ide ovoj paleti. Mislim da bi još koje mat sjenilo bilo pun pogodak. 
No unatoč tome, za sasvim pristojnu cijenu dobijete dvanaest boja idealnih za svakodnevni makeup. Sjenila  su postojana i odlično se blendaju.
Ova paleta je još uvijek u redovnoj prodaji iako ju je neslužbeno zamijenila Naked 2 paleta za koju nimalo ne sumnjam da dostojno nasljeđuje prethodnicu. Svakako bi ju voljela isprobati.


***Avalon vitamin C serum***

Otkriće mjeseca! Zašto mi je toliko trebalo da isprobam ovaj serum? Toliko sam dugo čitala hvalospjeve o njemu i napokon sam ga u manjoj količini, dovoljnoj za kvalitetnije isprobavanje, kupila na Forumu.
Izbljeđuje flekice, ujendačuje ten i gotovo kao da čisti lice koje mi je trenutno glađe nego ikad. Prezadovoljna sam! Jedini minus je nedostatak hidratacije. Po tom se pitanju nije baš iskazao i stoga sam naručila Avalonov Renewal Serum iz 'lavanda' linije koji navodno sadrži jednaku koncentraciju vitamina C kao i ovaj serum, a namijenjen je za osjetljivu kožu i bolje hidratizira. Dugo sam se dvoumila koji naručiti  no nadam se da nisam pogriješila s odabirom.


***Estee Lauder Bronze Goddess ulje***

Zašto ja toliko volim limited edition linije? Eto još jedne u nizu. Možda malo neobična kupovina obzirom da nisam neki pretjerani ljubitelj parfema i rijetko ih isprobavam, no ovo ljeto bi se zaista mogla pretvoriti u kokos obzirom na moju zaluđenost ovom mirisnom notom u parfemima. Ovo je, naime, ulje, no imam i dekant parfema iste linije i kombinacija je ludilo! Za one koji vole miris Coppertone ulja za sunčanje, ovo je idealan izbor no ipak nešto sofisticiraniji. Baš zaziva ljeto.
Ovo je prvo izdanje Bronze Goddess linije koje višeg više nema za kupiti u parfumerijama no sigurno se u redovnoj prodaji može naći novije izdanje za koje vjerujem da također sadrži bazne note kokosa. Ipak, ponavljam, nisam baš neki poznavatelj parfema i obično se istog držim dulje vrijeme pa sumnjam da ću tako skoro opet recenzirati kakav miris.
Jedini minus ide postojanosti, no bočica ipak s razlogom ima 100ml i mislim da mi učestalije špricanje ne predstavlja nikakv problem.


***L'oreal Caresse ruževi***

Super 'dupe' za Chanelove Coco Shine ruževe. Daju laganu boju, ne isušuju usne, super izbor nijansi, fino mirišu i cijena nije previsoka. Imam nijansu 'flirty violet', hladnu lila boju koja na usnama nije toliko intenzivna. Ovo mi je nekako više boja za zimu. Druga nijansa je  'dating coral', prava ljetna koraljna boja. Nešto intenzivnija nego flirty violet i meni trenutno puno draža. Baš osvježi lice. 
Inače izbjegavam jače nijanse ruževa jer su mi usne sklone isušivanju, no kod ovih ruževa problema s isušivanjem i razmazivanjem jednostavno nema. 


Broj komentara: 14:

  1. koliko košta ovaj Avalon i s koje stranice ga naručuješ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ga naručila od ovog sellera :)

      http://www.ebay.com/sch/m.html?_nkw=avalon+serum&_sacat=0&_odkw=&item=350467582474&_osacat=0&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8762841414227632714&cmd=ViewItem&_ssn=allnaturalcares

      Izbriši
  2. znači, sve iz ovog posta možeš staviti pod ključ (skupa s MAC kolekcijom rumenila) jer ponovno dolazim u napast da te opljačkam :)

    nisam znala da se naked jedinica više ne prodaje :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Naisla sam na razne informacije, ali upravo sam ju nasla na official stranici tako da moram prepravit post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zahvaljujem za Avalon vitamin C serum jer i tako nešto treba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces biti odusevljena kao i ja :)
      Javim kakav je kad mi stigne i ovaj drugi serum ;)

      Izbriši
  5. Paleta je divna.. slinim za njom :)
    Baš volim ovaj tip članaka

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      btw. prekrasno si napisala ovaj članak o Rabu :)

      Izbriši
    2. Hvala ti, Rabljanko draga :):) (valjda se tako kaže)

      Rab mi je posebno draga tema pa mi je drago što se mnogima sviđa :)
      Isprva mi je bilo žao sad na početku pisati taj članak, ali ipak su dosta komentirali i čitali pa mi sad nije žao..

      E, ako bude ti se dalo, koji put, pogledaj kod mene link na vrhu bloga - Suradnja, pa ako budeš kad htjela napisati koji beauty članak :) bit će mi drago ugostiti te :)

      Izbriši
  6. Naked paleta!! Gdje si ju nabavila? Meni se nekako dvojka više sviđa :)) I ovi ruževi su zbilja fantastični! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S Hqhair.com
      Znaju imati kupone za popust pa bi bilo dobro pratit i ustedit koju kunu obzirom da se tecaj funte poprilicno povisio :(

      A ruzevi su mrak! Sigurno cu uzeti jos koju nijansu :)

      Izbriši
  7. Imam dojam da se je L'Oreal u zadnje vrijeme jako poboljšao - sjenila su bolja od Chanelovih, imam oba, a danas sam kupila još 2 od L'Oreala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čekaj, ti si s Raba? Ja često idem na Rab.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji su s Raba. Dolje sam ljeti i za praznike i kad god imam vremena.
      U Rijeci inace zivim, tu studiram i zavrsila sam osnovnu i srednju, no službeno prebivaliste mi je na Rabu :D

      Izbriši