petak, 25. svibnja 2012.

L'oreal Color Infaillible - Goldmine


Nedavno sam zaključila kako u kozmetičkom koferu nemam niti jednu običnu, čisto zlatnu nijansu sjenila. Budući da ova L'oreal-ova želim isprobati već duže vrijeme, odlučila sam kupiti Goldmine. I dogodila se ljubav!


Samom nijansom sam zadovoljna jer je baš ono što sam i tražila. Pakiranje je baš simpa, s ovom kapicom koja štiti sjenilo. Izuzetno je pigmentirano. I ono najvažnije, kvaliteta je odlična! 
Doduše, za tu cijenu bi i trebala biti jer 70-ak kn za drugstore sjenilo i nije baš malo.

Tekstura me neodoljivo podsjeća na MAC pigmente nakon što ih prešam s alkoholom, a takav je i finiš koji daje - metalic. Ako niste ljubiteljica presjajnih sjenila, onda je ovo jedini razlog zašto biste ih trebali zaobići.

Kada sam ga krenula nanositi, očekivala sam da će se rasipavati, ali ugodno me iznenadilo jer je poispadalo minimalno, i to tek onda kada sam ga krenula blendati. Zbog svoje polukremaste strukture, jako lijepo se nanosi prstima. Usudila bih se reći možda čak najbolje. Ja sam željela jači intenzitet pa sam posegnula za 239 MAC četkicom kojom sam ga lagano utapkavala.

Ostaje najvažnija stvar - postojanost. Ja sam super osoba za testiranje postojanosti jer imam masne kapke koji se i malo preklapaju i rijetko nosim sjenila bez baze. 
I kada vam kažem da je ovo sjenilo super, vjerujte mi. Ovo sjenilo mi jako dugo traje na očima čak i bez baze. Što me također iznenadilo, opet ponavljam, zbog te strukture koja naginje kremastim sjenililma.


Na gornjoj slici sam stavila samo malo crnog sjenila u kut oka i dobro blendala prema unutra, nisam željela previše komplicirati, a silno sam vam željela pokazati kako izgleda na oku.

Definitivno bi si htjela kupiti još koju nijansu jer ima preeedivnih, ali ne znam kako se odlučiti.
Jeste li vi isprobale ova sjenila? Dijelite moje mišljenje?


Broj komentara: 10:

  1. Lijepo, jednostavno, a opet efektno!! Bravo P! N

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam 2, napravila sam recenzije i zakključila da su bolja od Chanelovih Illusion D'Ombre. Loreal su puno dugotrajnija i već dulje vremena mislim otići u Bipu ilidm i uzeti sve boje koja nađem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još probala ova sjenila, ali pročitala sam nekoliko odličnih recenzija i mislim da bih ga trebala što prije nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. N - hvala :)

    Ana - L'oreal Voluminous Carbon Black. Uvijek joj se vraćam. Ali ovog puta čim sam je kupila je bila nekako suha, inače je jako mokra i daje malo drugačiji efekt. Jel dobro izgleda?
    Valjda sam kod tebe i vidjela recenziju za sjenila pa sam ih i htjela isprobati :)

    Zmej - Moraš imati barem jedno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno je. Ja bi se odlučila na neku tamniju, ali stvarno mi je puno dati toliko za jedno sjenilo, a kako si i sama napisala, slična su macovim pigićima kojih imam dosta..

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikako da bude na policama kada dođem. Uvijek prazno! Ja ne znam jel to meni govori da ga ne kupim ili da je predobar i da ga moram kupiti!! :D
    Lijep look na kraju! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova sjenila su mi predivna i želim ih već dugo.
    Kad nađem posao sigurno ću za prvu plaću kupiti baš 2-3 :)
    A ovo zlatno koje si prikazala mi je baš krasno.. ja za sad od zlatnih imam samo ono iz Essence Circus LE.
    Eto, i kod mene se rodila ljubav iako ih još nisam ni probala :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Look na kraju je divan. :)) I da supač su ova sjenila. :D Imaš nagradicu kod nas. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja imam 021 i oduševljena sam ti sjenilima! Uskoro cu kupiti jos koje! :)

    niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši