četvrtak, 3. svibnja 2012.

Illamasqua Powdered Metal - Thalia


Ne mogu reći da ovaj proizvod često koristim. Pogotovo u zadnje vrijeme jer stalno negdje žurim, a u žurbi izbjegavam proizvode u prahu jer ih obično ima posvuda. Uostalom, on je jedan od mojih 'finih' proizvoda koje nastojim pričuvati :) Ali kada sam vidjela članak na fashion.hr gdje se spominje zdravi sjaj lica i Illamasqua Powdered Metal, brže- bolje sam išla izvaditi iz kofera nijansu koju ja imam - Thalia.

Kupila sam ga prije godinu dana bez prethodnog proučavanja recenzija (što kod mene inače nije slučaj)  i nije mi žao. Proizvod je odličan! Radi se o lijepoj brončanoj boji koja svjetloputima može služiti kao sjajni bronzer, a tamnoputima kao highlighter. S njime se možete igrati do mile volje kako god poželite jer se može dozirati i, ovisno o načinu primjene - četka ili spužvica, potpuno drugačije izgleda. Ne znam s čime bih ga usporedila jer ništa slično do sada nisam imala prilike isprobati.


Dosta ga je teško uslikati budući da pod različitim kutevima prirodne svjetlosti, uvijek ispadne drugačije. Ono što sam vam ja htjela pokazati, nadam se, da sam uspjela. Swatch na ruci prikazuje taj extreme metallic finish, a na lice sam ga nanijela u manjoj količini za subtle sheen.

Prirodna svjetlost                                                                                    Blic
Jako volim ovaj proizvod jer za razliku od drugih proizvoda slične namjene, kod ovog nema ispadanja sjajnih čestica, ako znate o čemu govorim. Jako je fino mljeven i kako ga nanesete, tako će stajati, ništa neće poispadati.


Ja ga volim koristiti preko cijelih obraza umjesto rumenila, manje ili više ovisno o tome želim li blistati ili baš sjajiti. Kao i kod svih sjajnih proizvoda, preporučam korištenje primera, ukoliko imate izražene porice kao i ja, jer će vam ih i ovaj proizvod istaknuti.

Probala sam ga koristiti i na očima kao pigment, ali kasnije su me malo zasvrbile tako da to ne preporučam.

Jeste li probali ovaj proizvod? Možda u drugoj nijansi?


Broj komentara: 15:

  1. divan je, divan divan divan. morat cu ga nekako izmisliti za ovo ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. kao prvo, imaš mi jako privlačno lice, pogotovo na zadnjoj slici, baš si "mediteranska" :)) drugo, ovo je prekrasno! ne samo da volim Illamasqu, već i multifunkcionalne proizvode. jesi ga probala kao sjenilo pomješano sa nekim fiksatorom? čini mi se super i za to. moram sad proučavati nijanse na netu iako preferiram kremaste stvari naspram ovih u prahu :O

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, hvala ti.. znaju mi reći da sam nekako egzotična. kad sam bila manja, djeca su me zvala pocahontas :P

    nisam ga pokušala s ničime pomiješati, ali hoću.. možda mi se onda ne bi ni trusio u oči..

    anatomica - ti si imala prilike isprobati i drugu nijansu, koju preferiraš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa iskreno, thalia mi je nekako draza jer je univerzalnija, bebhionn je roza pa mi je nekako vise samo kao higlighter dok je ova i bronzer i highlighter i sjenilo i sve, ovisno o doziranju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. koliko kosta ovo??moram ić po to;))

    OdgovoriIzbriši
  6. Way сool! Some very νаlіd points!
    I aρρгeciate you pennіng this
    post plus the гest of the website iѕ also ѵeгy goοd.
    Here is my web blog : iphone repair malaysia

    OdgovoriIzbriši
  7. If ѕomе one desiгеs to be updateԁ with newеst technologies therefοre he must be pay a
    visіt this site аnd be uρ tο ԁatе
    evеrуԁaу.

    My ωeb-ѕite :: repair imac retina display

    OdgovoriIzbriši
  8. My spouse and I abѕοlutely lοve your blog and fіnԁ many of yοuг post's to be what precisely I'm
    looking for. can you оffeг guest writers to write content
    in your case? І ωοuldn't mind composing a post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here. Again, awesome web log!

    Feel free to visit my site :: ipad repair malaysia

    OdgovoriIzbriši
  9. Right now it loоks like Exprеssion Engine
    is the рreferred blogging platform out there right nοw.
    (fгom whаt Ι've read) Is that what you are using on your blog?

    Here is my page; www.xing.com

    OdgovoriIzbriši
  10. What's up to every body, it'ѕ my firѕt visіt
    of this websіte; thiѕ ωebsіte consistѕ
    of remarkable anԁ genuinely good ԁata dеsignеd for ѵiѕitors.


    Also visіt my sitе - iphonerepairkl.my

    OdgovoriIzbriši
  11. Hеllo, і think that і saw уou νisitеd my web site so і camе to “return the fаvor”.
    I am tryіng to find things to enhance my ѕite!
    I suppose its ok to use a few of уouг ideas!
    !

    Τake a looκ at my page - ipad repair mahkota parade

    OdgovoriIzbriši
  12. Іt's going to be end of mine day, except before end I am reading this enormous paragraph to increase my knowledge.

    Feel free to visit my web-site - Wiredtree Hosting

    OdgovoriIzbriši
  13. It's a pity you don't have а ԁonаtе button!
    I'd definitely donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for
    book-maгkіng and aԁdіng yοur RSS feeԁ to my Google aсcоunt.
    I look forwаrd to fгesh updates аnd wіll talk
    about thіs websitе wіth my Facеboοκ gгoup.
    Сhat soon!

    Also visit mу wеbρage; Ipad Repair Malaysia

    OdgovoriIzbriši
  14. Hаving rеаd this I thοught it was гathеr enlightеning.

    I apprеciate yοu taking the time and
    еffoгt to put this content together. I
    oncе again fіnd myself spending a lot of
    time both reаding and leaving comments. But sо
    what, іt was still wοrthwhilе!


    Herе іs my web sіtе :: ipad repair malaysia

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi therе, just ωanted to mention, I likeԁ this aгticle.
    Ӏt was funny. Keep on posting!

    My site; Storify.Com

    OdgovoriIzbriši