subota, 12. svibnja 2012.

The Body Shop - Vitamin C Skin Boost

Nedavno sam se našla u Travel Free Shop-u. Opet. Odlučna da sebi ovog puta neću ništa kupiti. Na kraju krajeva, ništa mi ni ne treba barem jedno godinu dana s obzirom na zalihe koje imam i minuse iz kojih sam se čvrsto odlučila iskopati :)  I ne, kao što vidite, nisam našla ništa što mi stvarno treba...

Kada sam vidjela da na ambalažici piše Vitamin C, odmah sam se sjetila Avon kremice u narančastoj tubici koju sam koristila za vrijeme studiranja (cimerica je dilala Avon) i koja mi je ostala u jako lijepom sjećanju. Ne znam bih li i danas tako mislila da je opet probam, ali sjećam se da bi mi tada lice odmah živnulo kada bi je nanijela, znate onaj osjećaj svježine...

I onda nisam mogla da odolim ovom čudu. Automatski sam spustila u košaricu , bez da sam čitala što piše na ambalaži i što zapravo uzimam. Pretpostavila sam da je riječ o serumu koji će mi umornu kožu oživjeti i dati taj osjećaj svježine i lakoće na licu. To sam ja - uvijek pretpostavljam.

Ali ne - tog osjećaja nema. Ova gelasta struktura nije serum, nego baza za make up koja čini da vaše lice samo izgleda svježije, ne da se tako i osjeća :(


Malo sam fulala u namjeni, ali nije da je proizvod loš, dapače. Lice sa njime izgleda jako dobro. Samo nije ono što sam ja tražila. Fino se razmazuje i nije masan na koži, lijepo se upije, fino drži šminku, popuni porice prilično dobro, zagladi kožu i zbog iluminirajućih čestica 'podigne' lice. U biti je super primer, samo ne znam gdje mu je vitamin C?!

Koštao je 16 eura nakon odbitka poreza tako da mi nije ni žao što sam ga brzopleto uzela jer za te novce imam super primer. Sad osim matirajućeg Benefitovog Porefessional-a, imam i ovaj koji mi daje luminosity. Sva sreća da sam u fazi kada više nisam luda samo za mat izgledom!

A ako se netko sjeća te tubice s vitaminom C iz Avona o kojoj pričam, i ako ona još uvijek postoji molim neka mi dojavi!

Jeste li i vi imali kakvih promašaja u kupnji u posljednje vrijeme? :)

3 komentara:

  1. Nisam sigurna na koju točno tubicu misliš jer sam ja iz Avona prošla zilijun tubica i sve su mi jednako dobre i čudnovate. Što se ovog tiće, uuuh 16 eura je malo too much za moj studentski budžet :D
    U zadnje vrijeme nisam imala neki promašaj što se tiće online naručivanja, jedino kada kupim neku masku za kosu ili essencov proizvod. Oh da. eveline tonirana krema / puder. Nijanse su pretamne, a piše lightest. Pa sam to morala mješati sa najsvijetlijim puderima :P

    :D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ga i ja i def bi ga svrstala u dekorativnu kozmetiku, čisti primer.
    Ako želiš pravi vitamin c, onda pravac na eBay i traži Avalon vitamin c serum :) Jako je hvaljen na forumu, i stvarno opravdano. Moj je pri kraju pa si pikiram novog ali sve mi se čini da ću uzeti Avalon serum od lavande jer ima istu količinu vitamina, a namijenjen je za osjetljivu kožu.

    OdgovoriIzbriši