četvrtak, 5. travnja 2012.

***Sponzas Spring Favorites***

Pošto mi je draga Paulina ponudila malo svog blog prostora da ga ispunim pokojom slikom (pošto mi literarni domet bas i nije na nekoj razini :zubo: ), odlučila sam prihvatiti ovu super priliku da Vam predstavim svoje kozmetičke favorite za ovaj mjesec.

***Nivea Natural Beauty Daily Peeling***
Obično šminku skidam mlijekom ili kakvim uljnim proizvodom i uvijek imam potrebu naknadno se još umiti. Iako su mnoga mlijeka zaista vrlo hidratantna i osjetno njeguju lice, ponekad mi zaista bude žao umiti se ali jednostavno ne osjećam da mi je lice dovoljno čisto dok ne dođe u doticaj s vodom. Koristila sam razne gelove, od kojih bi kao kvalitetnije izdvojila Nuxe reve de miel i Mustela bebe dermo cleansing, no većina njih mi je poprilično sušila kožu. 

Ovaj peeling je skroz nježan i primjeren za svakodnevnu uporabu. Nije agresivan i baš osjetim kako mi očisti i one eventualne nečistoće koje su ostale nakon čišćenja mlijekom. Treba ga vrlo malo i nimalo ne suši moju osjetljivu kožu. Zadovoljna sam i omjerom cijene i količine ( oko 36kn/150ml) i svakako preporučam svima koji žele nježno, a učinkovito svakodnevno čišćenje.

***Laura Mercier Tinted Moisturizer spf20***
Jedna od najpoznatijih i najprodavanijih toniranih krema u svijetu svakako zaslužuje svoj prostor u ovom postu. Svi ovi hvalospjevi nisu uzalud jer sam i ja oduševljena ovom kremom. Koristim ju kad imam „good skin days“ jer mi inače ipak ne prekriva dovoljno. Sreća da ti dani čine oko polovicu mjeseca pa ova krema ipak učestalo vidi svjetlo dana :D

Koristim ju bez ikakve podloge jer je sama po sebi dovoljno hidratantna. Za razliku od drugih toniranih koje sam imala (Dior Hydralife, Shiseido, Nivea), ova krema me drži matiranom cijeli dan, doslovno. S puderom se obično zasjajim nakon 5-6 sati ali ovo čudo je stvarno iznanađujuće postojano. Imam nijansu Nude i mislim da odgovara otprilike nc20 nijansi. Svakako preporučam kao zamjenu za puder sad u toplije vrijeme, ponajviše zbog postojanosti, a i zbog spf20. Ukoliko mi ikad lice bude bilo bez mane, ovo će biti moj prvi izbor za ujednačavanje tena.



***Rimmel Eyebrow pencil***
Ovu sam olovku kupila na preporuku forumašica i zaista nisam pogriješila. Za 22 kn dobije se odličan i totalno nepotrošiv proizvod. Imam nijansu 004 black brown koja mi super odgovara. Olovka nije jako pigmentirana i nema oštrih linija prilikom nanošenja već je efekt sličan sjenilu za obrve. Svakako preporučam!

 
***Bobbi Brown Pot Rouge for lips and cheeks***
Kao velikoj ljubiteljici rumenila, a kremastih pogotovo u zadnje vrijeme, ovo mi je totalno otkriće! Kao što i sam naziv kaže, može se koristiti i na obrazima i na usnama. Ja imam nijansu Velvet Plum koja me na prvi pogled nimalo nije privukla, ali prilikom prvog nanošenja totalno sam se zaljubila. Ovo je svakako najpigmentiranije rumenilo ovakve konzistencije. Nanosim ga Essence kistom (onaj s rozom dlakom) na način da kist doslovno samo naslonim na površinu rumenila. Odličnooooo se blenda, nema šljokica i iznimno je postojano. Ovo sam rumenilo dobila na zamjeni na Makeupalley stranici. Inače je cijena oko 20-tak $ i svakako si imam namjeru kupiti još barem jedno. Pikiram Powder Pink nijansu iako si prije jakoooo želim Calypso Coral no bilo je LE i sad ga je nažalost teško nabaviti. 


***Maybellline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner***
Oduvijek mi je precizna linija tuša na očima izgledala seksi i takvo sam si izdanje mogla „priuštit“ samo pri izlascima ili kad bi imala barem 20-30 min viška vremena da si takvu liniju nacrtam. I to dva puta. Uz neizostavan pribor- štapiće za uši.

Ovaj gel eyeliner je čudo! A i recenzije su uglavnom takve pa će i moja biti jer ovaj tuš zaslužuje same pohvale. Od kad sam ga kupila, gotovo svakodnevno imam tuš na očima. Nanosi se kistićem koji se dobije u paketu s eyelinerom i bez imalo prakse vrlo lako se nanosi. Odlično je pigmentiran, a o postojanosti da ne govorim. Najviše me oduševila lakoća nanošenja i doslovno za 2 min imam mačkaste oči.

 

***Oshadi Arganovo ulje***
Ovo je moj noćni beauty eliksir. Nanosim ga na lice prethodno pošpricano Oshadijevim hidrolatom od lavande. Inače jako volim prirodnu kozmetiku i iako treba vremena da ona počne djelovati, već nakon prvog nanošenja, bilo ovog ili kojeg drugog biljnog ulja, boja lica mi je bila skroz ujednačena. Ovo je ulje trend u kozmetičkoj industriji zadnjih par godina i može se naći po različitim cijenama no svakako preporučam Oshadijevo zbog provjerene kvalitete. 

***Chanel Teint Innocence tekući puder***
Na moju veliku žalost, ovaj puder je nedavno povučen iz prodaje i zamijenjen s Vitalumiere Aqua. Prvi put sam ga kupila prije cca 6 godina i bio je to moj prvi skupi puder, a sve mi se čini da i najbolji puder ikad. Nedavno sam si na Ebayu kupila ovu tester bočicu od 25ml i ne odvajam se od njega od kad mi je stigao. 

Inače jako volim dewy look pudere, i čak imam osjećaj da se s njima manje zasjajim nego li s onim matirajućim puderima. Innocence ima sitne sjajne čestice koje na licu reflektiraju svjetlost i ono izgleda besprijekorno. Inače nemam savršen ten, štoviše, u zakašnjelom sam pubertetu ( :D) ali s ovim puderom mi lice odlično izgleda. Imam nijansu Cameo 1.0, odlično mi odgovara i super izgleda na žutom podtonu. A još kad dodam i malo Chanela u prahu gotovo da sam spremna za crveni tepih :D Eto, toliko volim ovaj puder :)


Nadam se da nisam udavila ovako dugackim postom :D
Jos jednom, hvala ti Paulina na ovoj 'gost ponudi' i pozdrav svima do sljedeceg čitanja :)
Ana (alias Sponza ri) :D

Broj komentara: 7:

  1. Super gostovanje i super post! Ova Laura Mercier tonirana me jako privlači iako sam trenutno isto u zakašnjelom pubertetu, samo moram otkrit koja bi mi nijansa odgovarala. I Bobbi Brown mi izgleda fenomenalno - na prvi pogled mi se nije svidio (onako obilato nanesen), ali izblendan izgleda fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa :D Ja sam baš sretna zbog ovog posta, osobito jer nemam niti jedan od proizvoda, a dobre recenzije uvijek dobro dođu!

      Meni je isto Bobbi Brown super, već sam sita rozih rumenila!

      Još jednom hvala Ani :D

      Izbriši
  2. Ajme, ovo je pravo osvježenje :) Pratim već par godina Sponzine preporuke na forumu i baš mi je drago da si ju ugostila :)) Ništa od navedenog nemam, imala sam samo ovaj Nivea peeling i stvarno je nježan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga, baš mi je drago da ti se sviđa naša ideja! moramo nagovoriti Sponzu da nam pokaže i ostale divotice :D

      Izbriši
  3. Sponza je moja srodna duša.

    Drage moje Ana i Paulina, udrućite snage i pište zajedno blog-blogove, nitko vas ne može nadmašiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, divna si..

    ja sam otvorena za sve opcije, ali da Sponza piše svoj blog, bila bih svaki dan tamo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijaooooo, koliko pohvala :)

    Definitvno cu morati jos koji post napisati... Rumenila? :D

    Ana.

    OdgovoriIzbriši