ponedjeljak, 16. travnja 2012.

Some of the best Celebrity MakeUp Looks - in my humble opinion are..


Na tuđim blogovima obožavam vidjeti slike red carpeta raznih dodjela, lookove dana kod Beauty Break by Ana, rekreacije popularnih lookova i sl. Takve stvari me uvijek iznova inspiriraju. MakeUp je za mene jedna divna stvar i na svijetu ima toliko divnih žena koje šminka čini još ljepšima. Isto toliko ima i predivnih lookova, ali ja bih vam htjela pokazati neke od meni najdražih i najljepših, onih poznatih žena čiji mi se način šminkanja općenito sviđa. Uživajte :)



1. Adele/ Brit Awards

Adele performing Someone like you... Ne znam dali mi je ljepša pjesma ili makeup? Guste trepavice i tuš koji kao da je za nju izmišljen. Zemljani tonovi joj predivno stoje. Besprijekoran ten. Kombinacija svega, uključujući pjesmu, čini da je inače lijepa Adele ovdje čarobna.




2. Jennifer Lopez/ I'm into you

Jenniferin sjaj volite ili ne volite - ja ga obožavam. Divim joj se koliko mladoliko izgleda i općenito mi je s godinama sve ljepša i ljepša. U ovom spotu mi je predivna, osobito s ovim makeup-om. Izgleda bolje nego pred deset godina. Kad narastem, želim biti J.Lo.

3. Blake Lively/ Met Gala 2010

Inače Serenin makeup mnogi smatraju lošim, vjerojatno zbog njenih hooded eyes koje je malo teže našminkati, a koje su meni tako seksi. Uvijek mi se sviđa kako joj u unutarnji dio oka, tzv. tear ducked area stavljaju skroz sjajno sjenilo, a ovdje su joj stavili i savršene trepavice koje kod ovakvog oblika očiju učine čudo koliko ih otvore i spriječavaju da gornji dio kapka dođe do izražaja. Ovo mi je definitivno njezin najbolji look.




4. Katy Perry/ Firework

 Prvo da pitam, jesu se na kraju Katy i Russel razveli? I ako netko slučajno ima njegov broj za proslijediti :) Znam da je malo žalosno (nevezano što se raspitujem za njegov broj) što od svih njenih lookova odabirem ovaj budući da je ona jedna od rijetkih celebova koja se stvarno ne boji isprobavati sve i svašta, i koja ima preludih lookova koji su hvalevrijedni, ali meni je ovaj jako dragi.. Poput vile mi je u ovom spotu.




 5. Mila Kunis/ Golden Globes 2011

Mila Kunis mi je inače puno više hot od Angeline Jolie i Megan Fox zajedno. Obožavateljica sam njezinih intenzivnijih lookova i tamnije našminkanih očiju, te jedino na njoj mogu gledati oči ispunjene crnim eyelinerom okolo- naokolo. Ali ovdje mi je tako nježna, i vjerojatno jer je proljeće, i jer trenutno ludim za koraljnim nijansama, odabirem upravo ovaj njezin look kao najljepši.

Kako se vama sviđa moj odabir? Imamo sličan ukus?

Broj komentara: 8:

  1. Ja si želim Marchessa haljinu s Blake! :mama: :kmeee: :D

    A bome i ovakve noge -.-
    http://fashionmag.us/wp-content/uploads/2010/05/Blake-Lively-in-Marchesa-at-MET-Ball-2010-1.jpg

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja rijetko inače komentiram jer najčešće nemam vremena, ali tvoj blog mi je tako super da moram komentirati! :D Najviše mi se dopao Blakein make up baš zato jer joj savršeno pokriva nedostatke (hooded eyes) i lijep je prirodan i nježan. Jedino nikada neću shvatiti njezine obrve, izgledaju mi kao da ih je sama čupala u mraku :O Na ovoj slici se to ne vidi, ali inače, Bože sačuvaj :S

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi se sviđa što si odabrala :)
    Sve su jako lijepe i lijepo našminkane. Sviđa mi se post jako, super ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana - ja bi isto haljinu.. pitala sam mamu hoće mi je sašiti pa mi je rekla- aha, odmah sutra, probudi me u 5 - što sam shvatila kao no way bejbe :(

    Lia - hvala ti što odvojiš vremena da napišeš komentar, uvijek mi je jako drago pročitati ga, znaš i sama koliko to znači. hehe, nisam uopće primjećivala obrve, ali sad kad kažeš..

    Kristina - tagiram te da i ti napraviš svoju listu, voljela bih je vidjeti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Adele i Katy imaju bas dobar i upecatljiv MakeUp. Ostale manje vise :D

    OdgovoriIzbriši
  6. super odabir, Adele me posebno oduševljava, već par dana mislim naprait post o njenim lookovima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. OMG, Adele je predivna ovdje! :)
    Odličan post, baš je pravo osvježenje!

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam bila sigurno hoće li vam se svidjeti ovakva vrsta posta, ali sad mi je bas drago da sam ga slozila. nadam se da ste dobile inspiraciju.. veselim se rekreacijama i sličnim postovima :)

    OdgovoriIzbriši