nedjelja, 22. travnja 2012.

REAL TECHNIQUES Buffing Brush (Core Collection)/ SIGMA F80 Flat Top Synthetic Kabuki


Između ove dvije četkice nikako se ne bih mogla odlučiti koja mi je draža. Kao da imate dvoje djece :D Postoji period kada jednu koristim više od druge, ali drugoj se opet nakon nekog vremena vraćam i sad slijedi moj izraz - te me uvijek iznova oduševi! Dakle, u pravilu ih volim jednako! 

Znam da postoji mnogo obožavateljica F80 pa sam odlučila napraviti usporednu recenziju s Buffing brushom koja joj je kao jako slična (u biti baš i nije) i koja se, nažalost, ne može kupiti zasebno. Dolazi isključivo u setu Core Collection čiji ostatak nekako rijetko upotrebljavam, ne zbog toga što ne valja, ali nije mi toliko potreban kao Buffing Brush. S njom mogu doslovce sve obaviti i definitivno mislim da je vrijedno kupiti set makar zbog nje.

Real Techniques/ Sigma
Odmah na prvi pogled se može vidjeti koliko je Sigma gušća od RT i mislim da je to osnovna razlika. Zbog toga Sigmu više volim koristiti za gušće tekuće podloge, a vjerujem da bi bila odlična i za kompaktne. Za Estee Lauder Double Wear je preodlična! I budući da je ravna i dosta velike površine, lijepo omogućuje da se puder utapka i onda lagano izblenda gdje treba. Sigmu i koristim jedino za nanošenje tekućeg pudera, drugu namjenu joj još nisam uspjela pronaći. Obavezno je prije upotrebe pošpricam vodom da upije manje proizvoda.


RT je pak druga priča. S njom nema tapkanja, ona kružnim pokretima baš utrljava proizvod u kožu. I u tome je jako, jako dobra. Gustoća i veličina vlakana su toliko dobro osmišljene da je multipraktična - može utrljavati tekući puder, i rijeđi i gušći, i rumenilo u kremi, i praškaste proizvode, baš sve.. Osim što je obla, površinom je i manja od Sigme zato je mogu koristiti i za rumenilo, ali i za bronzer kad konturiram obraze. Izuzetno je praktična i zato je obožavam. Ali da uspoređujem koja mi je bolja za tekući - Sigma. Daje puno ljepši finiš.

Razlog zbog kojeg češće posegnem za RT je, prvenstveno, jer mi aplikacija tekućeg pudera sa Sigmom oduzme malo više vremena i neki puta ne volim onaj osjećaj kad vučem kožu lica s njom dok blendam budući da je stvarno gusta. Zbog toga mi je RT draža u žurbi. Ljepše se i brže vrti  po licu, puno je lakša za uporabu.

U slučaju da želite usporedbu ovih četkica s bockalicama, imam i za to svoju teoriju :) Bockalicu sam probala također od Real Techniques i proslijedila dalje na prodaju. Nikako mi se nije svidjela jer su joj vlakna bila prečvrtsta za moj pojam. Ne vjerujem da ću ikada više posegnuti za bockalicama jer sam se uvjerila u onu teoriju da kružni pokreti iglicama potiču mikrocirkulaciju i da onda koža brže luči svoje masti. Istina. Zato svima koji imaju masnu kožu preporučam F80 prije nego RT, a bockalicu nikako.

Nadam se da nisam nešto izostavila... 
Ljubazno molim komentare i prijedloge za uporabu F80
Hvala :)

Broj komentara: 7:

  1. Sigma mi je trenutno malo skupa investicija s obzirom da još idem u srednju školu i nemam vlastitih prihoda, a štediti sam odlučila davnih dana smo što nikako početi, uvijek sve potrošim :) Mogla bi nam predstaviti svoju kolekciju kistova :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja koristim RT četkicu..također utrljam kružnim pokretima u kožu i zadovoljna sam finish lookom-savršena mi je četkica...baš kao što Samantha & Nicola to rade u svojim totourialima :) imam razne setove Sigma četkica i za podlogu svejedno koristim RT ...nije mi žao novaca koje sam dala za RT set!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda zvuči glupo ali MAC mineralize skin finish nanijeti prije rumenila na cijelu površinu jagodice s f80 :) zblenda highlighter i nema prenapdnog sjaja, rumenilo izgleda malo svježije na licu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidiš, ja baš zadnjih 15-ak dana imam problem s licem, svako malo mi iskoči ona velika bolna bubuljica, tako da ih trenutno imam oko 7 (a inače nikad nemam s tim problem, jer imam suhu kožu, imam mozda jednu bubuljičicu mjesečno)... I sad kad si ti ovo napisala shvatim da sam baš u tom periodu "prešla" na korištenje isključivo bockalice za nanošenje pudera... Ništa drugo nisam mijenjala u dnevnoj rutini. WOW! nikad ne bih pomislila da to može biti uzrok, ali vjerovatno zaista jeste... Vraćam se na svoj ELF flat top powder brush, baš da vidim je li stvarno bilo do toga.
    Hvala na savjetu ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kristina - budem malo po malo predstavila, da ne ispadne da se hvalisam ;)
    Anonimno - RT su stvarno super, i sto je najbolje, ne raspadaju se!
    Addtolove - nema glupih ideja, s make up-om je sve dopušteno :D
    Stylish - bit će mi drago ako je bilo do toga. svašta meni zapne za uho, mislim da sam za to čula kod goss-a!

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam F80 kistić i jako sam zadovoljna. RT nemam, ali bih jako voljela probati njihove kistiće! Super post! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Imaš real techniques! :D
    Gledala sam četkice Pixiwoo sestara, ali su paprene, pa bi se ipak odlučila za Sigmu.. :)

    OdgovoriIzbriši