četvrtak, 12. travnja 2012.

Perfect Dewy Look with Neutrogena Healthy Skin


Chanel Vitalumiere Aqua u mojem kozmetičkom koferu ima ozbiljnu konkurenciju! Ne samo što je Neutrogena barem 3 puta jeftinija, nego mi je trenutno i puno draža! Tako si zračim s ovim tekućim puderom, prekrivanje mu je veće nego što sam očekivala i puno bolje se ponaša prema mojim suhim dijelovima. U biti je sve ono što sam prvotno očekivala da će Aqua biti.


Ovaj look sam prvenstveno išla raditi da vam pokažem ostala dva favorita MAC sjenila (prva dva ovdje). Na kraju nisam išla toliko intenzivno koliko sam namjeravala, jer kad sam vidjela da će Neutrogena preuzeti ovaj look, osim lica ništa drugo nisam htjela pretjerano naglašavati. Svejedno, nadam se da ćete moći vidjeti toplu čokoladnu notu Swiss Chocolate i zašto ga toliko obožavam. Budući da je mat, nanijela sam ga povrh Ricepaper koji je na cijelom kapku, kako ne bi bila prevelika razlika između ta dva finiša. Kao liner sam koristila Carbon s MAC 266 četkicom, te sam ga malkice nanijela i u vanjski kut oka s 217, s kojom sam nanijela i prva dva sjenila. Uvijač, maskara i to je to!


Htjela sam vam pokazati i pravu boju Indian Pink u zatamnjenom prostoru budući da je sjajan pa reflektira svjetlost, ali ova jedna zraka je uspjela proviriti i zeznuti stvar. Budući da nemam baš usne za modela, na niti jednoj drugoj slici se nisam ovako lijepo uspjela naćubiti stoga vas molim da zraku zanemarite :)


Lice: 
Neutrogena healthy skin - 70 fresh beige
Artdeco Camouflage - 8
MAC Paintstick - Basic Red
Obrve:
MAC - Mystery
Illamasqua - Brow and Lash Gel
Oči:
Too Faced - Shadow Insurance
MAC - Ricepaper, Swiss Chocolate & Carbon
Lancome - Definicils mascara
Usne:
NYX Lipliner pencil - Coral
NYX Lipstick - Indian Pink

Broj komentara: 11:

  1. Nice. Baš mi se sviđa. Super su mi modni dodaci koji su u tonu sa make up. Definitivno želim probati Neutrogenin puder. N :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala :) to je do neutrogene, stvarno je odlična!

    zaboravila sam napisati - dodatak u kosi je h&m, mislim da ima čak dvije godine da je kupljen, ako netko vidi da ih opet imaju, neka viče!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan look :) Baš pravi nekako za proljeće/ljeto. Naravno ten bez bubuljica za razliku od mog prava ljepota ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti.. uvijek je nešto, nikad nisam imala problema s bubuljicama, ali ja zato imam pjegice koje bi nekad radije da nemam :(

    OdgovoriIzbriši
  5. A ne, lice bez pjegica je kao nebo bez zvjezdica. ;) N

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću poluditi, ovo je tako slatko.. N, da nisi ti slučajno teta u vrtiću :P

      Izbriši
  6. Ja sam takav pobornik neutralnog looka da nema većeg od mene! ;) Super divno, ruž i rumenilo su moje boje <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ej, gledala sam već na Ebay-u Neutrogenin puder, nakon brojnih recenzija na youtubeu. Ali sam ipak bila pre nesigurna da bih ga kupila. Kakvi su tvoji dojmovi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam odusevljena! Takav puder sam tražila cijelu zimu, i zao mi je da ga nisam ranije isprobala! Više je za suhu i normalnu kožu, ne bih ga preporučila osobama s masnom! Mislim da ga ljeti neću koristiti tokom dana jer imam osjećaj da ću se previše sjajiti.
      Ali što se tiče postojanosti - izuzetno je postojan! Uvijek se iznenadim kad na kraju dana skidam šminku koliko ga još ima na licu! Sa prekivanjem sam jako zadovoljna. Nakon aque koja samo ujednači ten, ovo mi je super turbo prekrivanje, a opet je prilično lagan na licu!
      Nadam se da sam bila od pomoći :)

      Izbriši