subota, 14. travnja 2012.

***MAC rumenila***




Sve ljubiteljice kozmetike upoznate su s MAC brandom kao jednim od vodećih u   kozmetičkoj industriji. Isto tako, navedene vrlo vjerojatno posjeduju barem jedno rumenilo ove kozmetičke kuće. Ja ih imam 5, tj. 7 koje ću vam pokazati u današnjem postu.


  
 *u smjeru kazaljke na satu (počevši od 12): 
   Pet me; So sweet, so easy; Instant chic; Blooming; Something special.

Pet me je mineralno rumenilo. LE. Super za žuti podton. Izuzetno pigmenirano. Odlično za svaki dan ili navečer uz full make up. Ovisno o 'doziranju', može se postići raznolik efekt na licu. 
So sweet, so easy je kremasto rumenilo. Dobila sam ga na poklon od jedne divne forumašice. Vjerujem da ste upoznati s mojim proljetnim ludilom za kremastim rumenilima, pa tako i ovim. Totalno roza, bubble gum pink boja, gotovo pa fluorescentno roza. Izuzetno lako se nanosi (prstima ili kistom) i postojano je kao i ostala MAC rumenila. Jedno od mojih najdražih. Također je bilo LE no vjerujem da ga se može naći na Ebayu ili kakvim blog prodajama/zamjenama.
Instant Chic je također LE. Zapravo, upravo sam skužila da su sva rumenila koja imam limited edition. Lijepa breskvasto-nude svakodnevna boja. Nema 'šljokica' i mislim da bih ovo odabrala kao univerzalnu boju rumenila koja ide baš na svaki make up.
Blooming je najstarije rumenilo koje imam. U početku sam bila oduševljena ovom prljavo rozo/ljubičastom bojom no kao i ostala 'frost' rumenila, i ovo je nakon nekog vremena dobilo onaj tvrdi sloj na površini koje onemogućuje lijepo i ravnomjerno nanošenje. Blogerice/forumašice kažu da je to zbog masnoće koja se skupi na kistom prilikom svakodnevnog nanošenja. Ne koristim ga toliko često no svjedno ga volim jer je skroz drugačije od svih ostalih koje imam.
Something special je posljednje rumenilo koje sam kupila. Prava ljetna boja. Na slici je poprilično slično Instant chicu ali na licu je skroz drugačije. Instant chic je više neutralno dok je ovo kremasto i više koraljno/narančasto. Prava revolucija nakon godina korišenja isključivo rozih rumenila.


                 Pet me, Blooming, Something Special, So sweet so easy, Instant chic
Sva sam rumenila 'swatchala' na Chanelovoj Le blanc de Chanel podlozi i 'Pet me' je ispao poprilično nerealno. Uživo definitvno nije toliko prljavo roza boja. Ostali su swatchevi, po mom subjektivnom mišljenu, vjerni, no uzmite u obzir da su naneseni poprilično obilno.


Ovoj 'petorci' dodala bih još 2 komada, ponešto veća, od 10 grama, također LE.



Her own devices boja je koja mi nikad 'ne bi upala u oko', no drago mi je da mi je barem ambalaža upala pošto je ovo dio Disney kolekcije, točnije Venomous Villains kolekcije.
Odličan za konturiranje, a ljeti i kao bronzer. Sumnjam da ću ga ikad potrošit obzirom na gramažu i količinu potrebnu za dobivanje željenog efekta na licu.


Summer rose je rumenilo (zapravo, kao i gore navedeno, deklarirano kao beauty powder) prekrasne ljubičasto roze boje. Dobila sam ga na swap-u i nema klasičnu ambalažu kakvu je ovo rumenilo u redovnoj kolekciji imalo, već kao i drugi kompaktni MAC proizvodi, ali s utisnutim 'not for individual sale'. Ovo napominjem čisto da se ne dovodi u pitanje autentičnost ovog proizvoda obzirom da nije u uobičajenom pakiranju.
Ovo rumenilo obično koristim kada nema nikakav make up osim, naravno, pudera, korektora i maskare jer divno 'podigne' lice.






U svakom slučaju, vjerujem da je vrlo lako zaključiti da nemam najdraže rumenilo :D
Eventualno bi se nekako mogla odlučiti za top 3, ali i o tome bi morala barem 3 puta razmisliti. Zaista volim rumenila i make up bez rumenila mi je kao kava bez mlijeka :)
Koje je vaše najdraže rumenilo, ukoliko ga imate?



Šaljem svima puno pozdrava i nadam se da Vam se sviđa današnje gostovanje.
Hvala još jednom Paulini što mi je ustupila doslovno pravi mali kutak, Anin kutak.


Do sljedećeg čitanja, kada Vas čeka recenzija... Chanelovog Vitalumiere Aqua kompaktnog pudera :)


Broj komentara: 10:

  1. Paulina ti se do neba zahvaljuje jer joj se post jako, jako sviđa..

    Jel ti ta rumenila držiš pod ključem? Ako te netko opljačka, slobodno prvo posumnjaj u mene :P

    Trenutno nemam niti jedno MAC rumenilo, ali o Something Special razmišljam već dugo i sad me tvoj swatch uvjerio da mi definitivno treba, nadam se da će se i na mom tamnijem tenu dobro vidjeti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, nemam nista pod kljucem, slobodno navrati :)

      ...ali nikako praznih ruku :D

      Ana.

      Izbriši
  2. Ana, baš volim tvoje postove, korisni, zanimljivi i baš su dobri.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao prvo odličan blog, rado ga čitam jer je vrlo objektivan, zanimljiv i korektan. Vidim da koristiš MAC kozmetiku, moje su zalihe pri kraju a nisam zaista dugo već naručivala mac proizvode, zadnji puta sam na naručila sa "rock the catwalk" ali vidim da su malo povisili poštarinu pa me zanima ako možeš prosljediti link od kuda naručuješ ti mac kozmetiku?
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Divota. Prva reakcija kada sam vidjela rumenila bila je kao u crtiću, vilica do poda i jezik se otkotrljao. Stvarno lijepa kolekcija rumenila i još lijepša suradnja između Pauline i tebe. Stvarno ste dobar spoj, odlična kombinacija. :) Veselimo se novom Aninom postu. N

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na pohvalama :)
    Mac kozmetiku sam u pocetku narucivala s ebaya ali u poplavi fejkova, i ja sam odustala. Dosta stvari sam kupila i na oglasima foruma.hr ili u Grazu kao najblizoj njihovoj trgovini.
    Posto su cijene u Europi nesto skuplje nego li u USA, ako zelis 100% orginal, ova pouzdana dama narucuje s americkih stranica i proslijedi tebi/nama na zeljenu adresu. www.facebook.com/kupovina?ref=ts

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su ljudi prestali govoriti kada putuju negdje jer uvijek svih davim da mi donesu nešto :) Ali imam sreću da mi sestrična živi u Londonu, otuda ipak većina stvari.

    Online sam jedino znala naručiti s rock the catwalk, mada mi se i prije poštarina činila visokom, sad neću sigurno više uzimati tamo.. Preko Lidije sam i ja naručivala, ali neke druge stvari. I bila sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  7. her own devices-kako mogu doc do ovog rumenila gdje ga kupiti..nekad davno sam ga imala ..fenomenalno je bilo..kako da ga opet nabavim, help please :)

    OdgovoriIzbriši