utorak, 10. travnja 2012.

MAC Paintstick - Basic Red (PRO)


Prema mojim saznanjima, MAC PRO proizvode možete kupiti iako niste PRO član, dovoljno je samo da nađete jednu od MAC-ovih prodavaonica koja je 'pro store', odnosno koja ih drži. Ako se ikada zateknete u blizini iste, definitivno vam preporučam da kupite jedan Paintstick. Ja sam svog crvenog užicala na poklon, a želim si nabaviti još jednog - popularnu boju Pink Vivid.


Ovo je multi purpose proizvod koji možete nanositi gdje god poželite (službeno se ne preporuča na oči). Čista je koncentracija boje i treba ga izuzetno mala količina, a pakiran je u obliku stick-a. U biti me Sponzin favorit Bobbi Brown inspirirao za ovaj post budući da su slične namjene. No, ovaj se proizvod malo teže blenda, jer uopće nije poput kremastih rumenila, ima nekakvu suhu strukturu. A ako se nanosi na usne kao ruž, traži malo sjajila povrh.


Zbog te suhoće, obožavam ga koristiti kad je vruće. I izuzetno je postojan. Ovaj swatch sa ruke ni Bioderma, koja mi inače sve skida, nije uspjela skinuti do kraja. 

Najdraža četkica s kojom ga volim nanositi je buffing brush Real Techniques. Kako ga volim koristiti i u žurbi, tada super posluže i prsti. Jako je praktičan za korištenje, malo bocnem na obraze i izblendam. Što mi ostane na prstima, stavim na usne i dodam im malo melema. Jako brzo mi osvježi lice, a izgleda potpuno prirodno. Možda na slici izgleda presvijetao, ali sam ga stavila izuzetno malo.

Jel vam se sviđa ovaj proizvod i mislite li da vam je potreban? 
Biste li mu našli još koju namjenu?

Broj komentara: 5:

  1. MAC! :( Čula sam da dolazi u Hrvatsku, da bar! Fora se čini proizvod, ali sve što se jako teško skida je i jako štetno.. Ti svi ruževi koje ni krema za skidanje šminke ne može skinuti su katastrofa po sastavu zapravo.. Iako su nekom zbog tog super, zapravo je obrnuto jer je jako nezdravo :/ Ne želim plašiti, ali mislim da se to već općenito zna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jedan, Fresh Violet, lila-plava nijansa koju obožavam nositi na usnama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. gledala sam ga, lijep je, ja bih ga stavljala na oči :)

    lia, ma pusti, danas ti je sve štetno, od nečeg moramo umrijeti :D ja sam čula da MAC nikada neće doći u Hrvatsku jer oni uvjetuju da 30,40% prodaje (uglavnom tako neki postotak) bude onih proizvoda tamnijih tonova, a budući da kod nas ne zive indijke, crnkinje.. not gonna happen :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Čini se korisno.

    Da se nadovežem na prodaju tamnih tonova. Totalno kriva politika - kako ćeš bijelom stanovništvu uvjetovati da kupuje tamne tonove, meni je Perfection Lumiere B10 baš kako treba. I zašto bi ja kupovala B50?!

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam isto bila razočarana kada sam čula, ali nekako mi ima smisla.
    ipak je to profi šminka, imaju i tamnije nijanse od B50, znaš i sama, em hrpu korektora, puno vrsta tekućih, ostalih pudera, rumenila koja su prilagođena tim tamnim tonovima.. kako će dio asortimana držati, a dio ne..

    OdgovoriIzbriši