nedjelja, 8. travnja 2012.

LA ROCHE-POSAY - Hydraphase UV Legere

Udružena ciljana hidratacija i dnevna zaštita od UVA-zraka

1. ISUŠENA KOŽA
Kada se koncentracija vode u koži smanji, javlja se osjećaj neugode (osjećaj zatezanja, koža se bora i na najmanji stisak). Koža je oslabljena, nedostaje joj gipkost i brže stari. Svi tipovi kože mogu postati isušeni. Isušena koža ima oštećenu staničnu koheziju, a ona ima ključnu ulogu u regulaciji vode u koži. Ojačana formula sa fragmentima hijaluronske kiseline za dvostruko djelovanje:
- intenzivna rehidratacija
- jačanje stanične kohezije

2. NEGATIVNI UČINCI UVA- ZRAKA 
UVA- zrake se ponašaju jednako tijekom cijele godine neovisno o sezoni. Prodiru i kroz staklo i kroz oblake. UVA- zrake koje su svakodnevno prisutne pogoršavaju znakove isušene kože i igraju značajnu ulogu u procesu preranog starenja kože. 

50ml - 160kn


Veliki sam fan Hydreane Riche kreme, i zbog ljubavi prema njoj, odlučila sam isprobati još jednu LRP kremu. Ovu sam kupila prvenstveno radi fotozaštite. Kako starim, sve više primjećujem koliko mi štetne sunčeve zrake narušavaju ljepotu :) Prošloga ljeta sam napravila ogromnu pogrešku i uopće nisam koristila zaštitni faktor jer sam željela izjednačiti boju lica s vratom. Glupača, što reći?! Nikad više!

Iako znam da mi zrake štete tijekom cijele godine, ne mogu se prisiliti da kreme sa UVA filtrima koristim svakodnevno. Imaju mi nešto masnjikavo u sebi što mi se ne sviđa, ali bih se prijašnjih godina trudila nositi ih barem u ono vrijeme kada sunce najviše prži. 

Također, ljeti volim koristiti fluide i laganije teksture. Iako imam normalnu kožu te samo masniju T zonu, Riche verzije krema koje mi inače odgovaraju, mi ponekad znaju za vrijeme velikih vrućina biti preteške i preguste.

Ukratko:
Ova krema mi je čudo zbog više razloga i trebat će mi još dulje vremena da se odlučim volim li je ili ne. Budući da je laganija verzija namijenjena mješovitoj i masnoj koži, od nje sam i očekivala da će biti rijeđa, ali lagano gelaste strukture, lijepo maziva - kad ono šipak!
Iznenadilo me koliko je rijetka, a opet se ne razmazuje lako. Ne znam kako bih to opisala, zapinje kad je razmazujem, nema onog osjećaja da klizi po licu... Moram pomalo mazati dio po dio lica. Možda nisam navikla, ali čudna mi je tekstura. Vodenasta je pa imam osjećaj da odmah prodire u  kožu, a opet ima nešto u njoj čemu treba duže da se upije i zbog čega dobro utrljavati. I uvjerena sam da je to upravo moja teorija o zaštitnom faktoru i masnjikavosti! Ali, s druge strane, nakon što se upije (10 min), koža nije nimalo masna! Dapače, tako je mekana i baršunasta. 
Misterij :)

Jedan stisak pumpice
Što se tiče hidratacije, osjetim da je laganija i trenutno mi nije dovoljna. Lijepo ona odradi taj dio i nema zatezanja, ali negdje duboko ispod osjećam da mi treba još malo vlage. Špricnem se povremeno i termalnom vodom budući da kažu da je u kremi ta neka tehnologija koja pomaže zadržati vodu pa da ne bi bilo da joj ja nisam to omogućila :)

Znam da će mi po ljeti ta laganija hidratacija odgovarati, jer nema mi goreg osjećaja nego kad mi se lice ispod naočala krene znojiti, ali trenutno je razmišljam koristiti u kombinaciji s Hydreane Riche. Ne znam koliko je pametno mješati dvije kemijske strukture. Što mi vi predlažete? Ima netko da je probao ovu kremicu, kakva su vaša iskustva?

Imajte na umu da su ovo moji prvi dojmovi, kremu koristim samo tri dana. Ukoliko mi se još nešto svidi kod nje ili kroz duži period učini vidljivu promjenu na mojoj koži u smislu dobroga, moći ćete je vidjeti u favoritima.

Broj komentara: 5:

  1. Ja imam masnu kožu i upikirala sam onu novu kremicu mat. No nema je kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan Uskrs!

    Imala sam pred 2 godine Hydraphase light i nije mi se svidjela. Nije mi bila dosta hidratantna, isto ju nisam uspjela razvući po licu i bila je nekako mljekasta. Nije mi baš nešto ispala. Puno mi je bolja Hydreane, i to i light i rich.

    OdgovoriIzbriši
  3. Testirala sam nekoliko dana ovu kremu, međutim meni je izazivala prištiće, iako nisam imala osjećaj da me zamasti, naprotiv. Kad sam ju prestala koristiti, popravio mi se ten. :-/

    OdgovoriIzbriši
  4. sad kad kažeš, i ja imam prištiće, ali jela sam majonezu za uskrs koja mi ih uvijek napravi pa moram vidjeti jel do toga.. ljuta sam sad na sebe, trebala sam pitati za tester :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma nemoj se bedirati, možda stvarno i je od majoneze. Koliko sam skužila, cure su generalno prilično zadovoljne ovom kremom, ali moja koža baš zna podivljat kad joj nešto ne odgovara... Ako je od majoneze, trebalo bi ti se povući kroz par dana bez obzira ne kremu. Ako ti se budu i dalje stvarali, onda znaš krivca.

    OdgovoriIzbriši