srijeda, 4. travnja 2012.

Homemade piling tijela


Skidanjem u kratke rukave sam zapravo shvatila koliko je ova zima bila duga i koliko kožu moram pripremiti za toplije vrijeme i tuđe poglede! Zato sam odlučila napraviti malo jači piling tijela i odstraniti sve mrtve stanice kože, koja ispod svih slojeva odjeće nekoliko mjeseci nije normalno disala. 

Znate da su za takve stvari uvijek najbolji pripravci iz kućne radinosti pa tako i ja imam provjereni piling koji radim kad želim da mi koža zablista. 

Kao eksfolijator koristim kukuruznu krupicu, palentu ili tzv. žgance. Bez pretjeranog objašnjavanja kako je bogata ovim i onim, budimo realni - jeftina je i vjerujem da je svaka špajza ima.

Ključni sastojci pilinga su maslinovo ulje i ružmarin. Budući da volim proći što jeftinije gdje mogu, pred tri godine sam po prvi puta odlučila napraviti svoje ulje za piling. Nisam profesionalac i možda će netko reći kako nemam pojma, ali ja sam si jako ponosna na mješavinu koja me nije koštala mnogo. Ako živite na moru, možete si je napraviti i vi. 

Sada je razdoblje cvatnje ružmarina i ključno je da ga sada uberete. Ja sam ga nagurala što sam više mogla u omanju staklenku koju sam nakon toga napunila maslinovim uljem, domaćim naravno. Dobro sam je zatvorila i stavila na mjesto gdje je zaštićena od direktnog sunčevog svjetla otprilike dva mjeseca. S vremena na vrijeme bi je malo preokrenula. Meni se nije žurilo pa sam pustila da stoji, ali mislim da može stajati i kraće. Nakon toga sam je procijedila u praznu tamnu posudicu od nekakvog dm-ovog ulja i dodala malo limunovog soka da razbije miris. To je moja priroda u bočici i kad god poželim piling, samo se zaletim do špajze po žgance i spremna sam! Jednostavnije ne može!

Mislim da mi ružmarin čini dobro tijelu zbog toga što potiče cirkulaciju i pogubno djeluje na celulit, a maslinovo ulje mi toliko nahrani kožu, mislim da je nepotrebno da o njegovim blagodatima uopće pričam.

Nadam se da sam vam dala ideju da i vi osmislite kakav dobar piling. Ili ga već imate? Podijelite tajnu recepturu samnom :)

Broj komentara: 6:

  1. Uuu super ideja za piling, ali sada ga nemam vremena više raditi :( malo sam zapostavila tijelo opet, već mi se noge perutaju -.-' moram se pokrenuti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Radim sličnu stvar, ali s bademovim uljem. Maslinovo je komedogeno, a aromaterapeutkinja mi je spomenula - i pregusto. To nije bed samo po sebi, no neka druga ulja (badem, kokos...) se bolje apsorbiraju u kožu, a i osjetno su ljepšeg mirisa. Probaj slijedeći put! ;-) Obvezno si uzmi hladno prešano ulje, ta su najkvalitetnija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koštice sjemeneki marelice :)
    Malo su jače, ali jednom u 10 dana totalno osvjeze lice.

    Ana

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja pravim nešto slično... doduše samo kad mi nestane pilinga, ili kad mi treba neki hranjiv piling... Ja stavim maslinovo ulje, a onda po potrebi/želji dodam smeđi šećer/morsku sol/palentu.
    SOl je krupnija i malo grublja, ali divno očisti kožu.
    Šećer se dosta brzo topi, ali ljepše miriše i sitniji je.
    Palenta je odlična, jer se ne topi, a i nije pregruba na tijelu.
    Odličan blog, tek sam saznala za tebe, ali odsad sam redovan pratilac :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala geekette :)

    i hvala ostalima na idejama. sjetila sam se i zoca od kave, mislim da ću ga isprobati u kombinaciji sa šećerom i kokosovim uljem. nadam se da ga neću pojesti :D

    OdgovoriIzbriši
  6. također si sama pripremam domaći piling od kukuruzne krupice i maslinovog ulja, samo što ja volim dodati još 2-3 velike žlice domaćeg meda i malo mlijeka. koristim taj piling i za lice i za tijelo, otprilike dvaput mjesečno. ako imam vremena i volje, odvojim manju količinu za lice i u nju dodam nešto više meda, da bude gušća, pa to držim na licu umjesto maske kakvih 15 min prije nego istrljam lice i isperem smjesu :) nikakvi kupovni pilinzi i maske mi to ne mogu zamijeniti.

    OdgovoriIzbriši