četvrtak, 19. travnja 2012.

***Girl Crush***

 

              
                       
           
                       

Amber Heard. Slike govore sve. Prekrasna koža, lice, oči i make up. Jednostavna, a neobična.
Kako Vam se sviđa moja nova miljenica?

Broj komentara: 6:

  1. i moja aaaa <3 prekrasna je, pokazala sam ju i dečku jednom i on se oduševio, zaljub <3 savršena je T_T

    OdgovoriIzbriši
  2. ja je dečku neću ni pokazivati, on je lako zaljubljiv, što je sigurno je sigurno :D

    na slici s kovrčama mi je ajme.......... i fascinatno mi je kako joj lijepo pristaje svaka nijansa ruža!

    OdgovoriIzbriši
  3. Na nekim fotkama mi ispadne totalno girl next door, a na nekima je baš prava holivudska diva, ali ne sada, već iz zlatnog doba Holywooda. Jako lijepa žena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Isuse pa savršena je!
    Uvijek kad vidim ovako lijepu ženu, požalim što nemam plave oči! :(
    Sad i ja malo opsjednuta :(

    OdgovoriIzbriši