četvrtak, 26. travnja 2012.

***Chanel Vitalumiere Aqua Compact Makeup***

Vjerujem da su mnoge ljubiteljice Chanela, a i pudera općenito, željno isčekivale ovu nedavno najavljenu recenziju. Nakon desetak dana gotovo svakodnevnog korištenja ovog pudera, mislim da je vrijeme da Vam predstavim najnoviji Chanelov kompaktni puder. 

Nastojat ću biti objektivna, koliko god mogu, iako mnoge čitateljice forumašice, a i poznanice, znaju da sam apsolutni freak za gotovo svim Chanelovim novitetima i ponekad mi je teško isključiti subjektivni doživljaj.



Vitalumiere aqua kompaktni puder na našem se tržištu pojavio prije nepuna 2 mjeseca. Kao i kod Perfection Lumiere-a, izostala je nijansa 20 koju je očito uvoznik smatrao nepotrebnom između postojećih 10 i 30. Nijansa koju ja imam je 10 beige i odgovara svijetlijem tenu, žutog do eventualno neutralnog podtona (cca NC15-20). Iako je najsvijetlija postojeća, ova nijansa nije 'casper' svijetla što ćete vidjeti u nastavku posta.

Puder dolazi u okrugloj kvalitetnoj plastičnoj kutijici koja je identična kao i kod 'predhodnika', Teint Innocence kompaktnog pudera. Stoga, ukoliko takvu kutijicu već imate, slobodno možete kupiti refil ovog pudera. S puderom dolazi i pripadajuća spužvica koju sam odmah spremila u kutiju i odložila jer ne preferiram nanošenje pudera ikakvim spužvicama obzirom na svoju 'bakteriofobiju'.

Iako je pokrivna moć vjerojatno puno bolja kod nošenja spužvicom, ja sam se odlučila za kist, Macov 187SE. Nije standardne veličine kao onaj u regularnoj prodaji, već nešto manji, ali služi svrsi dok mi ne stigne dugo željeni Elfov powder brush. Probala sam ovaj puder nanijeti i s Sephorinim #45 no bez puno uspjeha.

Oduvijek sam koristila samo tekuće pudere pa mi je ovo bio prvi susret s ovakvom konzistencijom pudera. 
Prilikom prvog nanošenja, tj. pritiska kista o puder, ostala sam začuđena koliko je zapravo ovaj puder kremast. Na kistu je, nakon 2-3 'tapkanja' o površinu, ostalo dovoljno pudera za prvo nanošenje. 
Nijansa je super, prvo sam si pomislila. Najsvjetlija koju imam, a zaista mi dobro odgovara iako sam na prvu bila skeptična i vjerovala sam da će vrlo vjerojatno čekati zimu. 
Vrlo lako se 'blenda', a pokrivna moć je lagana do srednja. Jako mi se sviđa što se upravo ovakvim načinom nanošenja može bez previše problema dobiti raznolikost pokrivne moći i to vrlo neprimjetno.



Iako namijenjen za suhu do normalnu kožu, moja pohvala definitivno ide postojanosti na mojoj mješovitoj, ponekad dehidriranoj, koži. Zasjajila sam se nakon 4-5 sati, gotovo jednako kao što se zasjajim i sa svakim drugim puderom. No upravo zbog svoje kremaste teksture, ovaj puder efikasnije 'kamuflira' suhe i dehidrirane djelove lica nego li tekuća verzija.
Na sljedećoj slici možete vidjeti kako puder izgleda nakon jednog korištenja. Vrlo teško mi je bilo odrediti koliko bi uopće mogao trajati ovakav tip pudera uz svakodnevno korištenje ali mislim da uz ovakav način uporabe može gotovo jednako kao i tekući od 30 ml.


Iako nemam čisto i neproblematično lice, preferiram lagano prekrivanje i manje više ujednačavanje tena što ovaj puder vrlo vješto radi. Jako mi se sviđa i to što umornu i 'sivu' kožu doslovno oživi, iako nisam sigurna da li da to pripišem svijetloj nijansi. U nastavku možete vidjeti moje lice bez imalo make up-a ( da, skupila sam hrabrosti :D ) i sliku s puderom i ostatkom šminke gdje se može vidjeti poprilična razlika nakon jednog laganog sloja nanešenog gore navedenim kistom.

Ono što mi se ne sviđa kod ovog pudera svakako je cijena od gotovo 390 kn. Smatram da je to stvarno previše obzirom da je tekuća verzija poprilično jeftinija i može se zaključiti da ovdje ambalaža bitno utječe na cijenu.
Da li bih ponovno kupila ovaj puder? Nakon svega navedenog, vjerojatno bi se dalo zaljučiti da bih, no odlučila bi se za tekući puder. Iako volim isprobavati nove stvari, a pogotovo pudere, ostajem vjerna tekućima. Brže ih nanesem, nema učestalog pranja kistova, a i straha od nečistih površina i prašine koju svako malo vidim na crnoj Chanelovoj podlozi. A daleko od toga da mi je i cijena primamljiva.

Vit.Aqua Compact 10 beige; Vit.Aqua tekuci b20; Teint Innocence 20


Evo i najavljenih slika. Inače volim na beauty blogovima vidjeti slike before/after, odnosno, bez i s puderom jer je tako, unatoč silnom tekstu, najlakše steći dojam o puderu i kako on zapravo izgleda na licu, pa sam se stoga odvažila i odlučila pokazati čitateljicama kako moje lice izgleda nenašminkano i s make up-om :)


Nadam se da je recenzija bila korisna. Šaljem puno pozdrava do sljedećeg čitanja :*

Broj komentara: 6:

  1. odličan post :) čini mi se krasan puder, no cijena je.. :flop:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nažalost.
      Ja sam ga uspjela kupiti po nešto jeftinijoj cijeni, ali sumnjam da bi inače toliko izdvojila :/

      Izbriši
  2. O puderu zbog cijene neću uopće razmišljati, dok ne 'odrastem' Chanel imam samo na fotkama. Ali moram komentirat, ajme kako si lijepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Ja sam svoj prvi Chanel kupila u trećem razredu srednje škole.
      Bilo je to njihovo sjajilo Levres Scintillantes u nijansi #44 :)

      Izbriši
  3. Ljepotice, kupujem puder kad potrošim zalihu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš se vidi razlika :)
    Mislim da su Chanel puderi i kozmetika općenito jako kvalitetni, ali cijena je za mene malo previsoka. Treći sam srednje tek pa nemam vlastitih prihoda, a na štednju više ni ne pomišljam jer ne mogu štediti, jednostavno sve brzo potrošim :/
    Jako si lijepa! :))

    OdgovoriIzbriši