ponedjeljak, 30. travnja 2012.

April Faves


Illamasqua Powder Blusher - Tweak
Kombinacija za obrve = MAC Mystery + Illamasqua Brow& Lash Gel
Neutrogena Healthy Skin


Sigma E55 Eye Shading Brush
Barry M - Lip Gloss 11
MAC Eyeshadow - Cork


Felce Azzura Docia Crema
Garnier Intensive Care Repairing Cream Extra Dry Skin


Broj komentara: 8:

  1. Ja još uvijek nisam kupila Illamasqua rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. lia - ebay, teta sellerica s tabletićima :)
    http://myworld.ebay.com/marylber2005/?_trksid=p4340.l2559

    vb - je, predivan mi je, jako osvježi lice :) stigao mi je i rude.. imam osjećaj da će mi idućeg mjeseca on biti najdraži :D

    ana - kad kupiš jedno, navući ćeš se.. za tvoj novčanik bolje da ni ne probaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. E hvala!! ;* I kakav ti je? Može neka recenzija? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam par riječi u komentarima pod Perfect Dewy Look pa da se ne ponavljam.. Neće ti se svidjeti jedino ako ne voliš sjaj :) Mislim da sam na vašem blogu jedanput vidjela da koristite Revlon Colorstay, ako obožavate taj puder, onda ne znam da će vam se ovaj svidjeti..

      Izbriši
  4. Ajme, imaš Tweak! :ljubomora: :DD

    E, a ovaj crveni Garnier, je li to onaj s ekstraktom javora? Ako je, imala sam prije losion iz ove linije, i obožavala sam ga.

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da je, jer je miris isti :) kremica je isto super. sviđa mi se što uopće nije gusta, dapače, jako je lagana, a ipak super hrani kožu!

    OdgovoriIzbriši