nedjelja, 25. ožujka 2012.

TOP 4 MAC Eyeshadows


Ako vam MAC-ova sjenila nisu predmet žudnje, divim vam se. Voljela bih da sam jedna od vas! Ja ih obožavam i želim ih naslagati cijelu paletu! Jako su fino mljevena, dugotrajna, pakiranje traje sto godina, a o rasponu boja da ne pričam...

Naravno da imam listu onih kojih si želim, a kad uspijem uštedjeti, volim uguglati TOP 10 MAC EYESHADOWS da si suzim izbor i odlučim koje će prije na red. Volim gledati tuđe odabire i stvarno mi puno pomognu pa sam došla na ideju da i ja napravim post o onima koja su meni najdraža.

Budući da ih trenutno imam 14, bilo bi malo blesavo da napravim deset najdražih pa je prvotni post zamišljen kao TOP 3, ali kad sam vidjela da se dva jako dobro slažu, odlučila sam i trećem dati njegov par! Dakle, evo koja su moja četiri najdraža!

Ricepaper/ Swiss Chocolate/ Naked Lunch/ Satin Taupe
Ricepaper (Frost)/ Swiss Chocolate (Matte)
Ricepaper mi je najdraža highlight boja, pomalo žuta (na službenoj stranici kažu breskvasto zlatna) koja mislim da najviše paše mojem tonu i boji kože. Jako dobro se slaže s toplim bojama kao što je Swiss Chocolate, prije nego s hladnim tonovima.

 Naked Lunch (Frost)/Satin Taupe (Frost)
Naked Lunch je pak roskasta highlight boja koja se s hladnim tonovima jako dobro slaže. Uz Satin Taupe npr. koji, iako je jako razvikan i zbog toga možda već dosadan, stvarno mislim da je jedna od najljepših MAC nijansi. Plave oči predivno istakne, mada smatram da lijepo stoji i svakoj drugoj boji očiju. Definitvno se lako nosi i predivno stoji čak i samo za sebe.

Koja MAC nijanse su vaši favoriti?

Broj komentara: 11:

  1. Ajmee, divna su sjenila, pogotovo Naked Lunch! :D Ja si ih jako želim (MAC sjenila), ali nisam se još uspjela dočepati ni jednog. xD Valjda budem uskoro. :D Nego, jel ih ti naručuješ preko neta ili kupuješ negdje vani? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kombiniram.. u zadnje vrijeme dosta dobar izbor imaju na Rock The Catwalk. tamo su 100posto original i nisam imala nikakvih problema, već sam par puta naručivala!

      ja sam investirala u z paletu pa se tješim da ova koja kupujem u pan-u i nisu tako jako skupa investicija :)

      Izbriši
  2. Imam Naked Lunch i to mi je najdraže i najbolje sjenilo koje imam. MAC <3

    OdgovoriIzbriši
  3. teško se oduprijeti, no srećom, baš tvoj top 4 su boje koje imam od nekih drugih brandova, no ima puuuno boja koje bi ja, samo nikako naći vremena za napravit prioritete na wishlisti :D
    a najčešća karakteristika svih koje bi ja da su frost finisha, kakav je swiss chocolate u smislu nanošenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. inače volim mat sjenila, i matte i satin finiš su mi čak i draži što se tiče samog nanašanja, nisu tvrda kao frost, lijepo se blendaju, a ne truse se :)

      Izbriši
  4. Volim takve nosive boje. I ja uglavnom kupujem sve u rasponu od bež do smeđe sa pokojom varijacijom na temu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna su i mislim da će ubrzo koje doći u moje ruke i sigurno će biti ljubav na prvi pogled:-)

    OdgovoriIzbriši