ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Simple MakeUp Look - Satin Taupe


Za vas koje zanima kako moji favoriti sjenila izgledaju na očima, evo jednog brzinskog i skroz jednostavnog look-a! Chanel Vitalumiere Aqua je ujednačio ten, a Artdeco je korišten za kamuflažu. Mrvica bronzera kao kontura i Hussy na obrazima. Satin Taupe je s 217 nanešen kao osnovna boja, a Naked Lunch-a ima malo pod obrvom i u unutarnjem kutu oka. Minimalno crne olovke sam razmazala s 219 brush. Obrve sam jako malo popunila i prešla s Illamasqua Brow Gelom bez kojeg više ne mogu. Na usnama je kombinacija Illamasqua Artifice i Belladonna. Trudila sam se da ne koristim puno proizvoda, tako da stvarno bude što jednostavnije.

Lice:
Chanel Vitalumiere Aqua - B30 i B40
ARTDECO Camouflage - No8
TOO FACED - Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder
ILLAMASQUA Powder Blusher - Hussy

Oči:
TOO FACED Shadow Insurance
MAC Eyeshadow - Satin Taupe i Naked Lunch
MAC Eye Kohl - Smolder
L'oreal - Million Lashes

Obrve:
MAC Eyeshadow - Mystery
ILLAMASQUA Brow and Lash Gel

Usne:
ILLAMASQUA - Artifice i Belladonna  

2 komentara:

  1. Super! Najviše volim prirodne lookove :D Ovaj Chanel puder kupuješ kod nas ili preko interneta? :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ove koje imam sam ulovila na forumu na online prodaji, ne znam ni sama gdje da kupujem kad potrošim, skupi su mi kod nas :(

      Izbriši