petak, 2. ožujka 2012.

Rose Gold MakeUp Look


Koja boja za vas znači proljeće? Bez koraljnih nijansi za mene proljeća nema! Kako je zatoplilo, plus svi pričaju o zdravom sjaju kože koju treba osvježiti nakon duge zime,  izvukla sam Sleek Rose Gold rumenilo (koje mi stoji razbijeno u posudici pa skoro da sam i zaboravila na njega) i MAC Cream Color Base - Pearl da zablistam, ili bolje rečeno, zasjajim! Ovo Sleek rumenilo se smatra duplićem za Nars Orgasm, poprilično je pigmentirano i postojano, i stvarno izgleda zlatno. Pearl sam koristila na nosu i bradi, i malkac na jagodičnim kostima.

Inače izbjegavam sjaj budući da imam masnu T zonu, a tek nakon što sam pregledala slike sam se prisjetila zašto ne volim sjajna rumenila - naglašavaju pore (danas se nisam počastila thePOREfessional-om :D ). Otuda polazi oduševljenje Illamasqua mat rumenilima s kojima su nepravilnosti na obrazima manje primjetne.

 Kakvi su vam dojmovi za ovaj moj look? Da li i vas proljeće u zraku natjera da se šminkate drugačije?


Sjenila:
Sleek Chaos Paleta - narančasto, do nje zeleno i crno sjenilo
MAC - Ricepaper
NYX - Mermaid Green (kažu da je dupe za MAC Humid)

Broj komentara: 7:

  1. Sviđa mi se, makar nisu baš dobro osvjetljenje slike, nažalost

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joooj znam, zbog toga ni ne izgleda toliko proljetno, više mi je kao da vrebam nekoga u šumi look :D
      morala sam potamniti u postavkama kamere jer se tako najbolje vidjelo gdje je sjaj.. hvala na zapažanju!

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se okice.

    Ja slikam u kupaoni jer mi tamo udara svjetlo kao ludo, imam sjajne pločice pa se svjetlo odbija tako da lovim sve svjetlo koje mogu, a k tome još venecijaner imam okrenut prema dolje, tako da više svjetla od toga ne može.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se dopada dobro urađeno, diskretno...

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti alexis :D

    ana, ništa od kupaone, moja ima tamne pločice, za vikend isprobavam po cijeloj kući!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni si predivna i sviđa mi se kako izgleda look! Podsjećaš me na Spencer iz Pretty Little Liars ( btw moja omiljena ) :D
      Ajme imam tu nijansu od NYX-a nisam imala pojma da je dupe za MAC-ov humid! :D
      Tenks <3
      Pratim,pratim!

      Izbriši
    2. pa ja stvarno moram početi pratiti tu seriju! već si druga koja mi je to rekla! hvala ti :)

      Izbriši