nedjelja, 18. ožujka 2012.

Purple Spring Look


Napokon su na red došle Illamasqua stvarčice koje sam dobila uz pretplatu na GloriuGlam! S još nekim stvarima koje imam otprije, iskombinirala sam ovaj proljetni look koji će vam se, nadam se, svidjeti. Ključna stvar je trebao biti pigment Static, ali na slikama ne dolazi toliko do izražaja, tako da razmišljam da čak možda kupim Sealing Gel, jel ga ima možda netko? Malo mi ga je poispadalo, ne prianja kao MAC- ovi pigmenti, više je sličan njihovim glitterima. Na usnama sam koristila NYX Sweet Heart, a na obrazima malo Too Faced mat bronzera da ne šljaštim previše :) I pokušala sam nabaciti malo više osmjeha po želji moje drage prijateljice, tako da jedan smješak putuje za Zadar :) Što mi kažete na ovaj look, sviđa vam se?

Oči:
Illamasqua Powder Eyeshadow - Can Can/ Never
Illamasqua Powder Blusher - Thrust
Illamasqua Pure Pigment - Static
MAC Eyeshadow- Vanilla
MAC Eye Kohl- Smolder
L'oreal - Million Lashes
Ardell False Lashes- Demi Wispies

Broj komentara: 13:

  1. Jako lijepo! Trepavice su ti odlične!! N

    OdgovoriIzbriši
  2. Taman sam htjela reć, trepavice su za 5 :)
    Kod nas ih nisam vidila.. Sviđa mi se proljetni look :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala cure, ardell-ove trepke su i meni mrak, mislim da ih ima i u kozmu..

    OdgovoriIzbriši
  4. da li imaš neki tekući puder na licu?
    a trepavice su ti odlične i lijepo raspoređene.

    i još nešto, vidjela sam komentar na prodaji..ja bih pobjesnila.

    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za puder više niti ne pišem, imam poprilično neujednačen ten pa skoro uvijek za slikanje nosim Estee Lauder Double Wear jer imam i pjegice pa trebam jače prekrivanje, a ELDW lijepo ispada na slikama. barem mislim :D
      danas povrh njega imam i chanel u prahu..

      hvala ti :)

      Izbriši
  5. ja hocu tvoje obrve...moje su ogavne i kako god se nasminkala ruzno izgleda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemoj odustati od njih, uostalom, što u današnje vrijeme nije moguće :) moje su svojevremeno bile pretanke i sram me reći što sam onda radila jedno pola godine s njima..

      sa finim škaricama bi rezuckala one male sitne, dok mi ne bi ojačale i progustile se. kod mene je upalilo.. isprobavaj sve ti je moj savjet :)

      Izbriši
  6. Sviđa mi se, ali kao uvijek, više sam si dosadna!
    Moram primjetiti da su ti obrve zaista breath taking jer su savršenog oblika!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo ti daj, lijepo je meni znati da ti se sviđa, meni to ne može dosaditi :)

      Izbriši
  7. Ja svoje obrve pusta pa mozete mislit kako izgleda hihihi
    nasla sam te na Croatian beauty blogs, zasad sam tek ovaj post procitala no definitivno cu procitati ostale postove :))
    slobodno me prati :)
    http://makeupmaja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. primjetila sam ja već tvoj blog, samo nisam pratila.. evo sada je i to ispravljeno! hvala na čitanju!

      Izbriši
  8. predivno sviđaju mi se ovi tonovi...a ove ardell trepavice su aaaaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši