nedjelja, 4. ožujka 2012.

ORIGINS Eye Doctor


Za mene postoji: 1. prirodna kozmetika koja se bazira na biljnim i eteričnim uljima, te hidrolatima i 2. klasična, ona na koju smo svi mi u biti i navikli, čista kemija. Origins bi trebao biti nešto između tog dvoje. Kasnih 80-tih, vizionari i beauty kemičari su zajedno sa znanstvenicima biljnog svijeta otkrili da bi biljke stoljećima korištene u tradicionalnoj medicini mogle biti rješenje za probleme naše kože u 21.st. U proizvodnji kombiniraju najmoderniju tehnologiju s najboljim prirodnim sastojcima. 

Origins products are formulated with natural and certified organic ingredients and 100% natural  essential oils. And formulated without parabens, phthalates, propylene glycol, mineral oil, PABA, petrolatum, paraffin, DEA and animal ingredients. We manufacture using a combination of renewable resources, wind energy and earth- friendly practices.



Zvuči savršeno, jel da? Ja se baš previše ne razumijem u sastav krema, ne znam čitati sastojke, ali znam ocijeniti kad je nešto prirodno. Sve i jedan proizvod na prirodnoj bazi kojeg sam koristila nakon nekog vremena promijeni miris. Ne i ovaj. E sada, što su oni stavili u njega da se ne kvari... Da se odmah izjasnim, mislim da je ovaj proizvod jako kvalitetan, ali mi se baš ne čini u potpunosti u skladu s filozofijom tvrtke. Osobno mislim, da i u njemu ima kemijice.

Eye Doctor je moja prva okoloočna krema tako da ne bih znala uspoređivati s drugima. Kada sam je birala, htjela sam prvenstveno neku koja će mi vlažiti kožu budući da mi bore još uvijek nisu u kritičnom stanju. Ova krema se činila idealnim izborom jer prvenstveno hidratizira, sadrži rashladni krastavac, umirujući ružmarin i energizirajući ginseng, pomaže smanjiti natečenost, izblijeđuje tamne kolutove i sadrži zeleni čaj koji se bori protiv štetnih radikala. 

Mislim da od svega navedenog uistinu radi sve, ali po malo, s time da je najbolja u hidrataciji. Kupila sam je nakon ljeta nakon što mi je koža bila suha od soli i sunca i korištenjem ove kreme mi se jako brzo oporavila, usudila bih se reći čak i poboljšala u usporedbi sa stanjem prije ljeta. Trenutno je koristim ujutro, ali ne baš svakodnevno (stoji mi u fižideru pa ponekad u žurbi ne stignem po nju) i cijelu zimu nisam imala problema sa suhoćom niti zatezanjem. Kao što sam već rekla, jaku natečenost i jako vidljive podočnjake baš ne može korigirati, mislim da je tu potrebna jača kemija, ali za nekoga tko nema tih problema i traži samo hranjivu kremicu, ovo je idelan izbor.

Zašto mi se još sviđa? Potrebna je jako mala količina, sporo se troši, jako lijepo se upija, lagane je teksture, dobro se ponaša ispod šminke jer nije masna i nemam onaj osjećaj da mi nakon nekog vremena izbija na površinu.

Hoću li je opet kupiti? Vjerojatno, mada bih voljela isprobati i nešto drugo. Što preporučujete? I znate šta me još zanima? Negdje sam čula da se krema ne maže na kapak jer tamo nema pora u koje se zapravo upija. Nema mi logike, meni kapci znaju biti suhi i malo otečeni, moram ih nečime namazati. Imate kakvih saznanja o tome?

2 komentara:

  1. Ja okoloocno podrucje mazem shea maslacem s arganovim uljem, tj. mjesavinom to dvoje, otpoljenih na pari :)

    Btw.Neutrogena mi je sad pretamna pa kad dobijem malo boje, cujemo se :)

    Ana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Daj recept! Pola- pola ili? Za Neutrogenu te čekam ;)

    OdgovoriIzbriši