subota, 31. ožujka 2012.

March Favorites

Uz većinu kozmetičkih stvari, ubacila sam i neke nekozmetičke koje su mi prošloga mjeseca uistinu bile drage. Imajte na umu da sam sigurno polovicu mjeseca šmrcala, kihala i suzila, bilo zbog prehlade ili alergija tako da sjenila i maskaru nisam puno niti koristila. Stoga, što se tiče eye make up-a, favorita nemam. Nadam se da ćete uživati u ostalome!

1. Illamasqua Brow and Lash Gel
Definitivno najviše korišteni proizvod u ožujku. Stavila bih ga na prijestolje i dala mu žezlo! Ovaj proizvod ne da me oduševio, bez njega više ne mogu zamisliti život. Otkako sam ga kupila, možda ga samo dva dana nisam koristila. Da mi oprostite na izrazu - bez njega se osjećam kao bez gaća. Jednostavno ga moram staviti, čak i ako ne crtam po obrvama, moram ih barem počešljati njime da ne strše. Volim kako ih fiksira i što ne moram brinuti hoće li se naći koja neposlušna i pobjeći u svome smjeru. Kako ih ujutro namjestim, takvima će ostati.

2. Too Faced Chocolate Soleil - Matte Bronzing Powder with Real Cocoa
Budući da ne mogu dočekati toplije vrijeme i da pocrnim, izvukla sam svoj omiljeni bronzer iz koferčića i stvarno sam navalila na njega ovaj mjesec. Iako ga imam već dugo, ne znam zašto sam ga zapostavila.  Možda i bolje da jesam jer me ponovno oduševio. Osim predivnog čokoladnog mirisa, odlične je teksutre, tople je boje i nije narančast, a najviše ga volim iz razloga što je mat.

3. Barry M Lip Gloss - Coral 11
Ovo sjajilo sam s asos-a naručila još prije Božića, no svoj maksimum je dalo tek ovih toplijih dana. Iako mu boja nije intenzivna, više je sheer, ta koraljna ne dolazi toliko do izražaja, svejedno ga je nestala polovica. Mislim da će mi ovo sjajilo dugo biti u favoritima. Skoro da i nije ljepljivo, definitivno manje od NYX Megashine sjajila koja također obožavam. Jedini minus mu je što ga baš ne mogu nanositi ako sam gladna ili praznog želuca jer ima neki miris koji mi ne paše. Neko voće, možda ananas jer njega nikako ne volim. Tekstura mi se toliko sviđa da malo pretrpim dok miris ne ispari :D
 
4. Ruke
Prošlog mjeseca sam im odlučila posvetiti malo više pažnje, tako da su ova tri proizvoda obilježila mjesec. Inspirirana postom Bubsi's nails odlučila sam si kupiti Afoditin gel za kožicu. Proizvod me oduševio i dao mi volju da više pažnje posvetim rukama. Važno sam si kupila i finu rašpicu, najskuplju od onih koje su stajale na polici, a svoju omiljenu Atrix Professional kremu sam skoro iscijedila cijelu. Inače obožavam tu kremu, super se upija i ne ostavlja nikakav film na koži, samo ne znam iz kojeg razloga je nisam vidjela za kupiti nigdje drugdje nego u Mulleru. 100 ml 16,90kn.

5. Kava
Iz neznanog razloga, prošlog mjeseca sam se izuzetno teško ustajala i razbuđivala, zato moram navesti svoju omiljenu illy espresso kavu bez koje nisam mogla, a uhvatila sam i Limited Edition pakiranje koje mislim da je divno. Pila sam je iz šalice koju sam također prošlog mjeseca dobila na poklon od drage prijateljice i koju obožavam jer je savršena mjera - 3dcl, a baš je šalica. Mrzim one koje su kao zdjelice. I treći proizvod u sklopu razbuđivanja koji mi je stajao odmah pokraj kreveta - SEPHORA Instant depuffing roll-on gel, koji iskreno, nije činio čuda, ali imam osjećaj da mi je barem malo pomogao otvoriti oči. Uglavnom, nakon što bi se probudila još bi žmireći posezala za njime jer bi mi hladne metalne kuglice tako prijale, dok sam proizvod ne vjerujem da je baš puno odradio.

1 komentar:

  1. Baš mi je drago da si poslušala moj savjet i da te proizvod oduševio, samo ga nastavi koristit :)

    OdgovoriIzbriši