ponedjeljak, 5. ožujka 2012.

MAC Pigments


Pigmenti su višenamjenski proizvodi u prahu koji imaju najčešću upotrebu sjenila za oči, no osim na taj način mogu se koristiti i kao highlighter, rumenilo ili pak na usnama. U pravilu gdje god vi to poželite. Ukoliko želite, možete čak pomiješati nekoliko boja i napraviti svoju. 

Kod mene imaju najveći plus jer su dugotrajni, i mada su sjajni i izgledaju kao da bi se skupljali u pregibima očiju, ne, ne, oni traju i traju.. Nekima su nespretni za uporabu jer su u prahu, ali upravo zbog toga se odlično blendaju i miješaju jedan s drugim. Četkice kojima ih ja volim nanositi su MAC 239 i 194 za unutarnji i donji dio oka.

Vanilla, Golden Olive, Old Gold, Chocolate Brown

Oči:
MAC Pigment - Golden Olive, Old Gold, Chocolate Brown, Vanilla
SLEEK Paraguaya - tamnosivo sjenilo (linija na donjem dijelu oka)
BOBBI BROWN Gel Eyeliner - Black Ink
ARDELL False Eyelashes - Demi Wispies
MAC 239, 194, 224, 266, Ecotools eyeliner brush

Obrve:
SLEEK Paraguaya - kombinacija dvaju sivih sjenila
ILLAMASQUA - Brow and Lash Gel
 MAC 266



Lice:
ELDW - Tawny
COLLECTION 2000 Lasting Perfection Concealer - 3 
CHANEL - Poudre Universelle - 20
TOO FACED - Chocolate Soleil Matte Bronzing Powder
MAC Pigment - Vanilla (highlighter)
REAL TECHNIQUES Buffing brush, Blush brush, MAC 109, SIGMA E40  


Usne:
NYX Lipliner Pencil - Tangerine
HELENA RUBINSTEIN Ruž - 28. steamy coral 
MAC Pigment - Vanilla (po sredini usana) 

  

Pigmenti su prekrasni, jel da? Ja sam ih imam još nekoliko, sprešala sam si ih da mi manje mjesta zauzimaju. Da li ih vi volite? Koji su vam naj?

Broj komentara: 14:

  1. Prekrasni su mi pigmenti, i lijepo si to napravila <3 Ja već dugo želim Melon, ali nikako nabaviti :)

    I please ako možeš makni provjeru putem riječi :) Lakše je komentirati.

    OdgovoriIzbriši
  2. je, melon je isto jako lijep!

    nisam ni znala da traži riječi, to je i meni koma, ali ne vidim nigdje u postavkama.. neka mi netko pomogne :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh imam ih jako puno :D I nikako da se odvažim napraviti post sa njima i poswatchati ih. Među najdražima mi je i olive green :)

    što se tiče ove provjere riječi ne sjećam se više, ali kopaj malo po postavkama, naći ćeš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlični su pigmenti :) i meni je OLIVE GREEN predivan..super ti stoji.
    Reci kako odabrati pravi POUDRE UNIVERSELLE?-SPREMAM GA SE KUPITI..pa s kojim nemogu pogriješiti?-inače koristim Chanel Perf.Lumiere u nijansi 10 Beige?-koja mu je cijena,ako se siječaš otprilike?

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala :D

    baš sam nedavno gledala jer si planiram kupiti i tamniji, ljeti jako pocrnim. u Irisu je 340kn, ima ga puno - 30 g, ali malo je skup! pozdrav mojoj sestrični, ako ovo čita, koju ću moliti da mi ga kupi na aerodromu :D

    ja sam iskreno uzela na blef (prvi puta sam ga kupila na forumu)i ispalo je da mi ovaj 20 Clair trenutno super odgovara, žuta sam i u chanel aqua sam B30. nisam ga još isprobavala na drugima, najbolje da pitaš cure na forumu, one zlata vrijede!

    btw, mislim da sam uspjela ukloniti provjeru riječima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno! Bilo bi krasno da radiš video tutoriale! :)
    Gdje kupuješ MAC? Ja eto nemam niti jedan proizvod od MAC-a, ali čula sam da su pigmenti odlični i svi ih hvale. Ja recimo imam od NYX-a pigmente, super su mi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, divna si :)

      Probala sam NYX pigmente, stvarno su mi lijepi i krasni, ali mi nisu toliko dugotrajni. Inače ovdje kupujem MAC sample size pigmente
      http://www.makeupgeek.com/store/eye-products/pigments/mac-pigment-samples.html?limit=all

      Izbriši
  7. Btw darivanje na mom blogiću! Pa skoči! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Super look. Oči su ti odlične, trepavice su super, jako prirodno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Gdje si uspjela maknuti provjeru da nisi robot?

    OdgovoriIzbriši
  10. Objasnila sam im da inače roboti ne čitaju moj blog :) Hehe, stvarno ne znam tko je to izmislio!

    Moraš ići na staro sučelje blogera, imaš opciju na onom kotačiću u desnom gornjem kutu i onda normalno postavke/ primjedbe

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma uspjela sam, sjetila sam se starog sučelja, ovo novo je ljepše, ali nema sve opcije?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam pojma zašto.. s time da sam se ja jako namučila dok sam našla jer sam napravila blog kad su već stavili novo sučelje, na starom nisam nikad ni radila :(

      Izbriši
  12. Koliko divne šminke ti imaš.. *_* Ja bi to sveee!! <3

    OdgovoriIzbriši