utorak, 6. ožujka 2012.

Kako uređujem obrve?


Pohvalili ste izgled mojih obrva u MAC Pigments postu, stoga evo posta u kojem ću pokušati objasniti apsolutno sve što radim s njima. Način na koji ih čupkam, oblikujem, crtam i fiksiram. S time da moram napomenuti da sam ih za taj look baš željela naglasiti i dala si oduška, te koristila tamniju boju nego inače.

1. Eyebrow Threading 

Metoda čupanja obrva koncem kako to rade Indijke. U biti, one se svih neželjenih dlačica na licu rješavaju na taj način jer ih imaju jako puno. Prednosti ove metode su što ne izaziva crvenilo, iritacije i ne skida sloj kože kao što to čini vosak.

Treba malo prakse, ali uistinu nije problem naučiti ovu tehniku. Ja je nisam još u potpunosti svladala, tako da ponekad popravljam pincetom, ali u pravilu obrve oblikujem na ovaj način. Osobito jer bi mi pincetom trebalo puno više vremena i neki puta bi mi se koža toliko zacrvenila, i nikada ih ne bi počupala jednako.

Kako namjestim trokut, konac samo počupa dlačice, sve redom! To mi je super za iznad obrve, u pravilu u dva poteza riješim taj dio. Za pincetom posegnem evenutalno ako mi je dlačica ekstra mala pa je konac ne može uhvatiti!

Mislim da je video koji ću vam predložiti jako dobar i stvarno možete precizno vidjeti kako se to radi, a poslušajte i savjete! Kao i ona, i ja svoje malo podrežem sa škaricama.



2. Mat sjenila i MAC 266 četkica

Obrve preferiram popunjavati sjenilom, radije nego olovkom, jer su sjenila praškasta, a kako se koža ispod znoji, osobito za vrijeme velikih vrućina, sjenilo nikad ne klizi, dugotrajnije je od olovke.

Sjenila koja koristim su stvarno svakakvih nijansi i marki, glavno je da su mat. Bilo bi dobro kad biste koristili dvije nijanse. Na sredinu obrve uvijek nanosim više sjenila, a ako koristim dva, onda ono koje je tamnije, dok krajeve nastojim ostaviti svjetlijima. Tako mi prirodnije izgleda.

Ključni faktor je četkica. Znam da je ova MAC-ova skupa, ali mislim da je vrijedna investicije. Napravljena je od prirodne dlake i samim time nije čvrsta kao sintetičke verzije. Isprobala sam i Ecotools kosu četkicu, ali nije mi to to, s njom mi obrve izgledaju baš nacrtano, jer je čvrsta, tvrda, preprecizna je. S 266 imam osjećaj da ih popunim, a ne nacrtam pa izgledaju prirodnije. Vrlo mi je bitno da linija izgleda prirodno, pogotovo na samom kraju, gdje mi obrve fali.  

3. Illamasqua Brow and Lash Gel

Mislim da je on glavni krivac savršenih obrva! Ovaj proizvod čini veliku razliku i ako do sada niste isprobali općenito gel za obrve, definitivno morate! U pigment look-u sam ga koristila prvi puta, tako da ga želim još malo istestirati pa uskoro slijedi recenzija.

Za kraj, usporedbe radi, evo i jedne slike iz prijašnjih postova gdje su mi obrve poprilično nesređene. Neki puta imam osjećaj da mi preko noći narastu i ne stignem ih ujutro sređivati. Toga dana ih nisam ni taknula!

Broj komentara: 5:

  1. aaaaa, ovo je ludo, moram probati :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislila sam da je to čupanje koncem puno kompliciranije. Ja sam svoje sinoć sredila voskom, a uređujem ih sjenilom i ecotools kistom. Kupila sam sad i jednu olovčicu, čisto da vidim kako s njom ide :)

    Super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na ideji za post :) ja nikad nisam probala vosak, bojim ga se

      Izbriši
  3. Ja sam probala onaj Weet ili kako god se pisalo, za po licu i katastrofa je. Ja sam na dobroj staroj pinceti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad nisam čula za ovu metodu s koncem, baš bih mogla probati :)

    OdgovoriIzbriši