nedjelja, 12. veljače 2012.

Weekend Getaway MakeUp Essentials


Evo što se od šminke nalazi u mojem nesseseru kad u roku od tri minute moram odlučiti što ponijeti sa sobom na vikend odmor!

1. CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation - prije svega jer je jedini od mojih tekućih pudera kojeg nanosim prstima, tako da ne moram uzimati i kist

2. MAC Studio Finish Concealer - zbog neželjenih posjetioca na licu

3. ARTDECO Mineral Fluid Concealer - za podočnjake za koje znam da neće biti veliki jer ću se napokon naspavati


4. ILLAMASQUA Powder Blusher Hussy + Essence blush brush

5. NYX Single Eyeshadow Flamingo + MAC 217

6. NYX Slide On Eyeliner Brown Perfection + MAC 219

7. L'OREAL Volume Million Lashes + uvijač za trepavice

8. BARRYM Lip Gloss 11

9. VASELINE Lip therapy Rosy lips - jer ove zime bez njega nikud, a daje i laganu boju usnama

Bez kojeg komada šminke vi ne možete na put?

4 komentara:

  1. Krasne stvarčice nosiš :) Hussy mi je na listi želja :)
    Nosim maskaru, puder, rumenilo ili dva, kist za rumenilo i sjenilo i blendanje, dva sjenila. Zavisi u biti kamo idem i sa kim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, evo jučer sam otkrila tvoj blog :) Baš mi se sviđa način na koji pišeš članke. Ja na put ne mogu bez tekućeg pudera, maskare, crnog eyelinera, sjenila za obrve koje odmah posluži i za oči, rumenila, omiljenog ruža, sjajila, balzama za usne, bockalice i kosog kista :) ali kad si dam oduška, zna tu biti puno više stvari...

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš vam hvala što komentirate, neki puta imam osjećaj kao da pišem u prazno, a stvarno se trudim oko svakog posta i drago mi je kad znam da se nekome sviđa! Blog mi je još nov pa mi je jako bitna bilo kakva povratna informacija, a pogotovo ovakva :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro je da ne nosiš previše toga sa sobom.
    Ja i kad nešto nosim sa sobom, obično ništa ne koristim pa se trudim što manje nositi ili ne nositi ništa.
    Evo i ja sam nova u blogosferi: http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši