četvrtak, 9. veljače 2012.

Umjetne trepavice


Nisam upoznala curu koja im se ne veseli i koju ne zanima kako bi joj stajale. Jesam u pravu? Meni su umjetne trepavice otkriće desetljeća! Kada sam ih prvi puta instalirala, bilo mi je žao što ih se nisam usudila prije probati! Vrlo je lako i jednostavno ukoliko se držite pravila. Nemojte misliti da vi to nikada nećete znati.

Nema smisla da vam objašnjavam samu aplikaciju kad postoji puno odličnih tutorijala gdje možete precizno vidjeti. Ja vam želim dati savjete na temelju mojeg iskustva i eventualno dati odgovor na neka pitanja koja su i mene zanimala dok su mi umjetne trepavice bila jedna velika nepoznanica.

Dugo sam bila uvjerena da se umjetne trepavice lijepe za one prirodne, a ne na liniju gdje ide tuš, odnosno gdje im je korijen. Nisam znala da se stavljaju tek na kraju, kad je oko već našminkano. I nisam znala kada i trebam li uopće staviti još i maskaru?! Sada znam da umjetne lakše stavim kad nemam maskare na svojima,  nanesem je tek kasnije. Neki puta čak niti ne ako su mi umjetne dovoljno guste. To je stvarno individualno, kako god vama odgovara.


Dakle, ja koristim trepavice isključivo na način da ih nosim taj dan/ večer/ noć i onda ih skidam. Ako ih pazim, lijepo očistim od ljepila, mogu ih nanijeti još desetak puta i izgledat će jednako dobro. Naravno, govorim o trepavicama u jednom komadu, one parcijalne lakše stavim drugima nego sebi tako da ih rijetko kad koristim.

Ljepilo. Pri ugradnji trepavica koje trebaju trajati danima, tjednima, ili ne znam koliko već, koriste se jaka ljepila koja, koliko sam čula, kasnije počupaju vaše trepavice. Takva su više - manje sva ljepila koja dobijete i kad kupite trepavice. Ja bježim od toga.

Koristim isključivo, jedino i samo DUO adhesive. Fenomenalno je jer dugo i čvrsto drži, a vrlo lako se skida kada to želite. Samo uhvatite od vanjskog ruba prema unutarnjem,  blizu korijena, i lagano povlačite. Samo pazite da ne uhvatite i svoje!

Super kod ovog lijepila je i to što se ne zalijepi odmah i moguće je poriktavati trepavice. Samo trebate skužiti koliko dugo ga sušiti dok se ne pretvori u tu gumastu masu s kojom je onda lako manipulirati.

Važno za cure s malim očima! Trepavice će vam se sigurno odlijepiti ako nisu iste veličine kao i vaša linija trepavica. Ako ih ne skratite na rubu, napravit će se šeširić i odlijepit će vam se kako budete treptale.

Ako trepavice na prvi pogled izgledaju plastično i kruto (tipa Essence), neće lijepo prianjati uz rub vašeg oka. Jedanput sam stavljala takve plastične i onda sam ih na unutarnjem kutu morala držati dok se nisu primile, a za to vrijeme mi se ljepilo na vanjskom kutu već posušilo... Prava muka je s njima. Cure koje su ih probale će točno znati o čemu govorim. Ja zato volim koristiti Ardell i Red Cherry jer su mekane, podatne i formiraju se po obliku oka, neće se vraćati natrag.

Za kraj, moj glavni savjet je da trepavice stavljate dok sjedite i zabacite glavu što više iza kako bi bolje vidjeli liniju vaših trepavica! Evo još par savjeta za baratanje. I sretno!

1 komentar:

  1. zanimljiv i poučan post! :) nedavno sam počela sa korištenjem trepuša i preporodila sam se, žao mi je što prije nisam imala hrabrosti koristiti.. gdje se najpovoljnije može nabaviti duo ljepilo?

    OdgovoriIzbriši