petak, 24. veljače 2012.

Tweezerman Slant Tweezer


U potrazi ste za savršenom pincetom? Ja sam svoju pronašla! Mislim da je ovo najbolja pinceta koja postoji! Čvrsta je i toliko kvalitetno napravljena tako da vjerujem će mi trajati godinama. Negdje sam pročitala da ju je moguće čak i oštriti, mada trenutno nemam potrebe za tim jer čupa sve i jednu dlačicu koju uhvatim!

Jest da je malo skuplja, ali sigurno je najkvalitetnija pinceta koju sam dosad imala! Još jedna super stvar je što dolazi u raznim bojama, uzorcima, čak i životinjskim printevima, tako da si možete odabrati onu koja je baš po vašem guštu!

Iz Hrvatske znam da je možete naručiti s Jagodice, a ovakva velika nakrivljena kakvu ja imam trenutno košta 18,50 eura. Ako ste spremni investirati dugoročno i nije vam žao odvojiti malo više novca, mislim da ćete biti jako zadovoljne.



2 komentara:

  1. Sad si me zainteresirala. Ja imam Tweezerman No slip za tiskanje i odlično mi je. Osim na Jagodi ima i na Feel Unique. Ja sam No slip kupila tamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. vidiš, nisam znala da ga ima i tamo! pa jel da da je tweezerman full kvalitetan?! ti si mene sad zainteresirala za taj no slip, nemam pojma kako to nikad prije nisam doživjela..

    OdgovoriIzbriši