nedjelja, 5. veljače 2012.

Sleek MakeUp CHAOS i-Divine Palette


Prije nego su ih pred dvije godine otkrile sestre Pixiwoo, Sleek palete su bile nepoznata sjenila drogerijskog ranga. Danas su svi ludi za njima, a Sleek MakeUp je kompanija koja je cijenjena i dobro pozicionirana na tržištu te svako malo proširuje svoj asortiman. Unatoč tome, cijene nisu drastično porasle. Kupiti ih se može u britanskom lancu drogerija Superdrug, a sve više i na ebay-u. Cijena  £ 6,49.

Sjenila su izuzetno kvalitetna, minimalno se truse i odlično su pigmentirana. Kažu da su palete prvotno osmišljene za žene crne boje kože, tako da možete biti sigurni da će sjenilo naneseno na vašu kožu biti one boje koju vidite u paleti.


Chaos paleta mi je jedna od dražih, prvenstveno jer su svih 12 sjenila mat, što mojim masnijim kapcima više odgovara. Forumulacija sjajnih sjenila u novim paletama je poboljšana, za razliku od prvih Storm, Original i Sunset paleta čija je teksutra, usudila bih se reći, čak i malo kremasta. Tako da nemojte bacati aplikator koji dobijete jer savršeno posluži. Međutim, nikako ne bih rekla da su manje postojana niti kvalitetna.


Zadnje četiri nijanse u prvom redu su odlične za popunjavanje obrva, upravo zato što su mat, a ja sam ih iskoristila za ovaj dnevni look. Definitivno možete s njom eksperimentirati zbog raznolikosti boja, a evo i Pixiwoo Sam prijedloga ako volite grunge look.

Nadam se da sam vam barem malo pomogla u odluci ako se premišljate da li nabaviti ovu paletu. Ako sam nešto zaboravila napisati, to su samo riječi hvale za sve Sleek palete.

4 komentara:

  1. Super mi je make up. Predivne su ti sličice :*

    OdgovoriIzbriši
  2. molim te reci mi gdje da kupim paletu Oh so special? Mislim na narudžbu preko interneta. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim da su cure rekle da se može naručiti i s njihove stranice!

    http://www.sleekmakeup.com/en/products/oh-so-special-sleek-makeup.-471.aspx

    OdgovoriIzbriši